€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 30 september 2007 22:42

Sådär då har man avverkat ännu en film, denna gången blev det Linas kvällsbok. "Inte så hårt, lite snabbare kanske".

Var man sådär som 15 åring, lika hormonsrubbad och bara lika allmänt rubbad? Jag förstår nu att föräldrar inte kan sätta sig in i sina barns liv under tonåren och resten av livet, för man kommer inte ihåg, iofs så är detta film och det överdrivs rätt rejält men många scener i denna filmen kan man relatera till..

Ja ja som JP sa det var längesedan vi skrattade så mycket åt en film =)


Nu ska jag boka biljetter till matchen imorron måste bara kolla vart dem kan hämtas ut så det inte blir nåt fel. =)

Första live ES matchen för iår, I LOVE IT!!

Timrå-Färjestad, kommer nog bli en kalas match men jag brukar ha en negativ påverkan när jag är och tittar, :S

men det ändrar vi tills iår ;)


Puss puss

Av Emma Johanna Andersson - 30 september 2007 18:35

Sitter hemma hos mamma och ska till och äta glass, det är som bra när man kommer hem till mamma nu för tiden för då får man alltid allting servat ;)


Har sett matchen mellan Brasilien och Tyskland, naturligtvis vann äckel päckel tyskorna, försökte komma på frågan som nog hela världen ställer sig efter att ha sett tyska tjejer är nog varför de är så jäkla fula!

Jag menar hitta en tyska utom Heidi Klum som är snygg och meddela mig det sen!


Nu ska jag käka glassen.. Puss&tjing

Av Emma Johanna Andersson - 30 september 2007 13:56

Fy satan så ful tyskorna är och helvete vad dem sjunger illa.

Heja heja heja Brazil!!


Nu ska jag tydligen fara iväg till Forsmo för att käka middag, eller kanske inte middag just nu men om några timmar!


Hej hej

Av Emma Johanna Andersson - 30 september 2007 03:13

Jag sa att det inte skulle bli någon dimma  ikväll och jag tror att jag höll det eller kanske inte, men sedan om det blev kalas eller ej det är en annan sak.

Ja det började illa som satan, riktigt illa illa, men sedan jobbade det sig upp sig.

Hade en bra kväll med mycket trevligt folk och goooda drinkar.

Det första som hände var att jag fick en drink av TG en rosapantern, skulle bjuda tillbaka men det fick inte ske förrän om 10 år sa hon.

Efter det så fick jag en drink av Jimmy, en sex on the beach vad annars?!

Sedan så hittade jag min vän som jag så snällt var vakt åt och vi hade trevligt där vid spelautomaten.. Som tack för allt ont och gott jag gjort under kvällen fick jag en kebab och sedan gick vi hem och sov!


Puss&hej!

Av Emma Johanna Andersson - 29 september 2007 20:42

Nu drar jag på fest!

Ha en skön kväll alla läsare, ikväll blir det ingen dimma, vill vara pigg inför imorron då jag sk aplugga, plugga, plugga!


Puss&hej

Bok

Av Emma Johanna Andersson - 29 september 2007 19:01

Idag har jag gjort något dumt! Jag har köpt en bok, en bok som jag tror kommer vara otroligt rolig att läsa och det är inte vad jag behöver just nu, just nu behöver jag någon som låser in mig på toan och inte släpper ut mig förrän jag kan allt som jag behöver kunna inför tentan näst nästa vecka.

Aja iaf så köpte jag "Privat mejlkorrespondens" av Mr Schulman Alexander and Miss Gynning Carolina. =)

Själva ordet privat är oerhört lockande.. mmm en massa smaskiga detaljer, synd att det inte bara är jag som vet dem ;)


Nu ska jag fundera klart på om jag ska gå ut eller inte, i sådanna fall så blir det Ruif stugan som förferre ställe och sedan får man se, det är ju löningshelg så frågan är om man får plats någonstans.


En glad sak är iaf att Färjestad spöade Mora med  7-3! Underbart, underbart bra! =D

Puss puss

Av Emma Johanna Andersson - 29 september 2007 11:54

Idag mina damer och herrar, spelas första matchen för säsongen hemma i Karlstad och LLA. Visst premiären har varit och den vann vi, men nu är det första matchen på hemma plan och den är alltid som mest spännande att spela! =)

Att man kan vara så kär i ett spel, men för mig när det handla om spel och tävlingar är dte på liv eller död och den här säsongen handlar om att överleva och inte behöva ta tonvis med skit. Nu kör vi arslet av motståndarna och visar att vi är att räkna med. Så jag far iväg om någon timma och bänkar mig hos min morbror, 2 tokiga Färjestadare är inte kul för den stackaren som sitter bredvid och håller på motståndar laget, det kan Jaypee skriva under på ;)


Nu ska jag slå en pling till mami och höra om vi ska ta en runda på stan =)


Puss så länge

Av Emma Johanna Andersson - 29 september 2007 00:57

Jag ligger här och har några skumma natt tankat för mig.

Om något skulle häna mig så kommer jag donera mina organ, det har mamma bestämt sedan jag var typ bebis och nu när jag funderar på det är det en snäll tanke mamma haft och jag tror att även jag ska låta det vara skrivet att jag vill skänka mina organ.

Iaf så tänkte jag nu att om nåt skulle hända mig, utan att jag varken blir hjärndöd eller att hjärtat slutar funka helt, det skulle bara bli nåt så att kroppen sa ifrån, skulle det då vara möjligt att koppla in min hjärna och mitt hjärta i någon annans kropp och skapa en mini Emma?


Jag personligen tycker att det är ett ganska intressant ämne jag ligger här och funderar på, medans ni andra antagligen kommer rynka pannan och tänka att jag är fruktansvärt dum ;) Men jag bjuder på det inatt!


När är man egentligen död?

Många anser att det är då hjärtat slutar slå.

Men jag anser att det är när hjärnan slutar fungera när vi får diagnosen hjärndöd.

Jag ska iaf bli 125 år gammal! En pigg tant ska jag vara och en vacker dag ska jag bara somna in. Det låter väl kalas bra! =)


Sov gott allesammans. Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards