€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Johanna Andersson - 23 februari 2012 21:26

Gött mos!       

Synd på Torpet bara, så nära en ny nolla men, en vinst är en vinst och mycket är tack vare just Torpet. Bra form nu!

Peppe var speedad som vanligt, lite övertänd kanske med tanke på 10 minutaren ;) 

Ser mycket bra ut i tabellen, synd bara att HV fortsätter att vinna..

 

   

Av Emma Johanna Andersson - 23 februari 2012 18:52

Inför kvällen som strax ska till att börja:

 

Fint det är att Looben blir hyllad ikväll. Invald i hockeyns Hall Of Fame, det är stort! :)

Fint är det också att Peppe signat ett 2 års kontrakt.

Fint som snus. 

Fint är det också att vi fått en ny liten prinsessa, gulligt och mysigt!

NU står vi upp för nationalsången. Hörs, hej!

Av Emma Johanna Andersson - 16 februari 2012 22:01

Sådär då var kvällen slut och alla vi Färjestadare är nöjda! 

Tycker att Färjestad visade att dom har i slitspelet att göra ikväll. Fin hockey med massa kämpaglöd och passion!

Nygga visar att han hör hemma i Elitserien och dunkade in 2-0.

Peppe tog, tror jag, 3 utvisningar ikväll, är det bara jag eller har Peppe blivit hetare? Gillar han!!! :)


Synd för oss att HV vann bara, då hände det inget i tabellen, vi kom inte närmare tyvärr.


 


 

Vad tycker ni?

Puss&Godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 16 februari 2012 20:04

Nu har det kört igång visserligen men såhär såg tabellen ut inför dagens omgång:

 

Oooo vad jämt det är.

Och oj vad spännande matchen är. Sjukt det som nyss hända, pga av ett tandskydd.. Haha! :)

Av Emma Johanna Andersson - 16 februari 2012 19:04

Hej vänner!


Det går upp och ner det här med bloggandet men nu tänker jag ta tag i det, eller iaf försöka. Det stundar ett eventuellt slutspel, konstigt att skriva eventuellt men just nu kan vad som helst hända för mitt kära Färjestad är inte i slag om det inte vänder ikväll vill säga.

Viktig match som pågår just nu. Hejja hejja!


Nygga är tillbaka, det känns bra. Saknar Sterner men han kommer, förhoppningsvis.


Nu ska jag koncentrera mig på matchen samtidigt som jag ska försöka knåpa ihop en liten tabell.


Jaaaa! 1-0 2.37 in i matchen, underbart!! Tack Åsa. Omarkerad!


Puss&hej så länge

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards