€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under november 2007

Av Emma Johanna Andersson - 30 november 2007 22:57

Åh jag vill bli fru Fagervall... ;)

Vilken man,

dessutom en rejäl norrlänning!

Av Emma Johanna Andersson - 30 november 2007 20:29

...Andreas Sjöberg för att du lyckas förstöra en av mina absoluta favorit låtar. Visst han var inte dålig men han kunde inte ett ord av texten!

Cryin med Aerosmith är den låten jag altid kommer förknippa med mitt "gäng" & inte minst Jörgen. Den dagen på Hullsta gård är en dag som jag aldrig kommer glömma. Det var den dagen som han lyckades överrösta hon på scen med att ta ton till denna underara låt så att jag höll på att dö av skratt och nästan gråta för att han är så skön & för att han är min vän!

Nog för att hon nedanför blev stört förbannad så var jag stolt!!

Av Emma Johanna Andersson - 30 november 2007 11:33

Igår premiär åkte jag med JP! Var en stabil bilkörning så jag vågar nog sätta  mig i bilen igen och dra en längre resa.

Målet igår kväll var oklart, vi for dit näsan pekade

Vart ska vi?

Vet inte.

Så vi hamnade i en by, eller 2 byar som man ofta kopplar samman med varandra, kanske är samma by?!

Vi stannade till vi en kompis hus. Tittade lite och såg att det var rätt mörkt så vi for vidare, men från oss alla i bilen; HEJ Magda! =D

Next stop blev hos Mats.

-Mats har du ingen mat?!

Blev snack om Napa och dit MÅSTE vi fara nästa år.


Nu ska jag peta på här hemma lite innan jag ska iväg och jobba en stund, sedan ska jag plugga så att jag ta mig fan kan det utan till ikväll.. Nästa vecka blir ren råpluggning, allt ska sitta eller iaf det viktigaste och det är ju fan inte lätt att veta vad det är! Puss&hejaheja

Av Emma Johanna Andersson - 29 november 2007 10:54

I natt eller närmare bestämt någon gång vid halv 8 tiden på morgonen imorse så drömde jag min första riktiga mardröm på otroligt länge.

Det var ingen mardröm där spöken eller nåt sånt fanns med, snarare en dröm som inte vill ska hända!

Det var dagen efter Christoffer Heino-Lindbergs födelsedag & hans pappa tog med han ut på sjön, det blåste upp til storm och C.H.L drunknade, enligt Aftonbladet. Men jag vägrade tro på det & på nåt sätt så visade det sig att han kanske överlevt, fast den lilla lågan av hopp släktes ju fortare än snabbt.

Så 07.36 vaknade jag till och var tvungen att gå upp och kika om detta verkligen hänt, jag var om jag ska vara helt ärlig otroligt nervös. För satan om det var sant då skulle jag inte överleva!


Nu ska jag snart kanske på kyrkis.. Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 28 november 2007 22:40

Här kommer bilder från galan

Brrrranca Menta, värd att prova! =D

 

Fru och jag

Mannen som gjorde galan möjlig,

eller ja Markoolio var väl det men Rickard bjöd med oss =D

 

Babes på julgala!

 Självklart en bild på vårt favorit band.

ARVINGARNA!!

 

 Me and my dear happymeal.

En bra vän när det snurrar & då man är trött

Fru var också trött efter en hård partynatt!


Så, där var några av bilderna från galan, tyvärr blev det inga bra på resten av artistrna men efter att ha lyssnat på inspelningarna på min telefon så har jag kommit fram till att det var artisterna som var doakör åt oss och inte tvärtom! Hoppas ni sitter där hemma & skrattar & är avundsjuka för det är därför vi finns, för att roa andra, oss själva & för att bara var totalt störtsköna! Med mina tjejer kan man inte ha tråkigt & är det dessutom gala som vankas så blir det fantastiskt! Puss&hej för ikväll


Samlar mina tankar i ensamhet innan jag går ut, trodde jag var smart när jag gjorde slut. Längtar efter dig och nu står jag här utanför din dörr, när jag nu ringer på, öppnar du då? Eller vill du att jag ska gå?!

Av Emma Johanna Andersson - 27 november 2007 21:13

Just nu lever jag antagligen världens tråkigaste liv. Jag äter, sover, jobbar och försöker hinna plugga, men tyvärr så finns fortfarande ingen inspiration för det. När blir det roligt? När börjar det ljuva studentlivet?

Enda ljuspunkten är att Färjestad vann idag.

Annars så kan jag inte komma på nåt annat kul...


Imorron ska jag jobba 06.30-21.00 Känns jobbigt och trevligt. Jobbigt för att jag orkar inte och trevligt för att jag behöver pengar efter att ha köpt 4 nya vinterdäck som ännu bara får användas för att köra med sällskap, lucky me!


Nu ska jag kolla på Desperate, sedan hoppa i säng så jag pallrar mig upp i tid.


Puss&hej

Fru har tagit körkortet idag!

GRATTIS BABE!!

Av Emma Johanna Andersson - 26 november 2007 22:01

Bilderna kommer snart, =) måste bara få allihopa efetersom jag glömde kameran..


Idag har jag lekt värdinna, värdinna åt mina studiekompisar, bjöd på kyckling &/eller tonfisk sallad med lite bröd till, det gick lagomt fort att äta upp så vi missade inte så mycket tid.

Imorron ska jag jobba mellan ca: 11-17. Känns kul at få jobba med något (dagis)som inte är långt ifrån det jag ska jobba med om lite mer än 3år. Ska stänga placet imorron och har aldrig gjort det förrut så jag hoppas det går bra =D


Nu sak jag kolla klart på "den lilla sjöjungfrun" sedan sova så man tar sig upp imorron..


Puss&godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 25 november 2007 22:03

Så nu är jag hemma igen, orkar inte skriva om allt just nu men jag kan berätta att jag intog sängläge med min happymeal hos en kvinnas ragg på efterfesten.

Efter ett bra tag blev jag brutalt väckt med skakningar av Magda som meddelade att vi skulle åka hem, men det dröjde så jag intog golvet med en filt över mig, tills det var dags att åka hem på riktigt.

Somnade som en stock väl framme på hotellet. Vaknade några gånger idag, tittade på Magda och somnade om igen, hon såg nog för pigg ut eller så sov hon så gott så jag tänkte att jag skulle göra detsamma.

Nu ska jag kolla på film och sedan inta sängläge igen och sova, imorron ska jag upp och köra bil sedan kommer mina studiekamrater =)

Mera skvaller och en uppdatering av vår lördag kommer när bilder landat på min dator


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards