€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under oktober 2009

Av Emma Johanna Andersson - 31 oktober 2009 18:31

Glad Halloween fina du!  

Nu har jag vilat en timme, duschat, lagt maken & satt på mig sköterskedräkten.

Hatar vita strumpbyxor men men nu får dom sitta på, skulle inte alls passa med svarta.

Imorgon ska jag bildbomba er när jag slutat jobbet, börjar inte förrän 10.00 & kans sluta när som helst beroende på om folket gått eller inte när vi kommer.


Ha en bra lördag. Puss nurse Emma

Av Emma Johanna Andersson - 31 oktober 2009 13:36

Gissa vem som försov sig imorse!  

Ja, jag ja. Vaknade utav ett sms, lyckat & måste jag säga att jag blev förbannat stressad utav att vara en timma sen.

Resten av dagen har varit en enda dimma egentligen, har stressat ganska mycket även fast jag inte behövt. men det blir ju så när man redan börjat stressa.

Nej nu måste jag testa kvällens outfit och sedan duscha, luktar illa! :P


Puss

Av Emma Johanna Andersson - 30 oktober 2009 22:29

Hej vännen!

  

Fy fan vilken fredag, har stressat som en tok för att få hotellet att funka nu på kvällen, eller snarare nu i eftermiddags. Nyckelboxen rymde inte alla nycklar så jag har fått haft med mig ett gäng hem och bara suttit och väntat på att folk ska ringa & jag ska måsta fara ner för att dela ut dom.

Men till sist så fick jag iväg alla nycklarna och jag kände mig nöjd.

Fick middag hos Jenny & Erik & sedan blev det Idol mys hos Jimmy & AK, ett bra slut på en stressig dag.


Nu måste jag sova för imorron så börjar jag klockan 6. Pust!


Hoppas ni haft en bra fredag. :) Pusss!

Av Emma Johanna Andersson - 29 oktober 2009 21:27

Kära du, nu har jag äntligen hittat min halloween utstyrsel, det blir en liten nurse Emma som entrar festn på lördag,    känner inte alls lika mycket för den som för sumobrottar dråkten jag hittade men med tanke på den korta tiden jag lagt ner på sökandet så hann den inte komma, tyvärr.

Hade varit ballt att glida in på krogen i en sumobrottar outfit eller vad tror ni?! :)


Jag & mamma drog en repa på stan nu ikväll då de hade kvällsöppet till klockan 8, vi hann med en fika också 2:a för idag. Den första Den första var också med mamma men även med Jenny, William, Vicky, Bobo & Jonna + Jennie, Maja & Alma. I love to fika!

Imorron kommer mina tupperwere grejjer också, gud vilken tur att det är halloween på lördag så man får vara 21 igen och inte 41 som man kan tro när man börjar handla från Tupperwere :P


Nu ska jag skänka pengar till bröstcancer fonden, gör det ni också, ring 099-90950 eller skicka GALA till 72988!

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 29 oktober 2009 09:54

Godmorning sunshine!

  

Åh fy vad trött jag var när telefonen ringde imorse, dessutom var det inte alarmet utan en person som ringde, nämligen Tårtan som ville ha skjuts till jobbet efter personalfest igår.

Masade mig ur sängen & for till Ön & skjutsade upp honom på Remsle & nu sitter jag här.

Måste göra mig iordning för jag ser ut som ett spöke. Puh!


Puss

Av Emma Johanna Andersson - 28 oktober 2009 23:51

Alltså helt seriöst jag håller på att skratta i byxan, denna killen, som jag känner mycket mycket väl har nu pensionerat sig från bloggandet (verkar det som iaf) men de mycket få inläggen han skrev får min mage att göra ont av skratt. Hans klockrena(?) analyser, totalt värdelösa svenska (om det nu ens är svenska han pratar & skriver) & humor(som för vissa är helt obefintlig men för oss som känner honom alldeles pricksäker) skulle det behövas mer utav.

Hans ena rubrik heter halleluleå & när den publicerades låg jag, Ak och Jimmy i soffan & skrattade så att tårarna rann & snoret likaså.

Han är nog rätt rolig ändå den minsta i klanen på 3 :P


Puss


Av Emma Johanna Andersson - 28 oktober 2009 23:36

Hola!

  

Usch så sent jag är uppe, men det är verkligen så lätt att totalt vända på dygnet när man är ledig, undra varför det inte är lika lätt att vända tillbaka på det?

Har nyss kollat på Another Cinderella story för 100 gången, gillar verkligen enkla filmer så man slipper tänka så mycket + att den är ju verkligen bra!


Idag var det premiär på This is it! Jag & AK ska ju gå på den bara den kommer hit vill säga annars så ska vi fara dit den visas i närheten, måste ringa ner på Saga och kolla, kan ju inte missa det!


Nej nu ska jag borsta gaddarna och sedan slänga mig i säng, måste vända tillbaka på dygnet, snart är det helg & jobb väntar sedan kommer sista praktik veckan.. Längtar inte till den är slut för då väntar ett mega jobb med vfu uppgiften.


Puss!


-Visste att du och jag skulle bli nåt i livet.

Av Emma Johanna Andersson - 28 oktober 2009 15:01

Hej sötnos!  

Tänk att man kan bli så glad över ett tv program, såg nyss avsnitt 7 av One Tree Hill, helt underbart säger jag bara!

Nu ska jag kolla på The Hills, nya avsnittet.. TV-serie nörd, javisst!

Återkommer senare om nu mitt internet hemma vill funka efter 311 urdragningen. Fint att Telia tar 2 veckor på sig för att skicka ett nytt modem. Puckon!


Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards