€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 3 september 2007 23:31

Jag gillar


Har alla tittat på det nya programet på tv3, Nyberg och Törnblom ikväll? Verkar iaf som att det var bra men jag har haft annat för mig, tex blivit inbjuden till en älgmiddag där jag är anlitad som liva upp stämningen kvinna självklart får jag även ta del av den utsökta maten som ni kanske förstår består av älg. ;P Sedan så har vi pratat om hur tjejer köper kläder och om hur killar köper kläder, det är intressant. Tjejer går in i en affär hittar ett par jeans, provar och kollar från alla vinklar hur det ser ut, åker hem tänker noga, åker tillbaka provar igen och kanske köper annars letar man vidare, medans killar går in  hittar ett par som sitter där dem ska sitta och köper dem. Jag hoppas att ni förstår och tänker på att det inte är Stockholm jag bor i då ni läser detta.


Nu till något tråkigt, idag fick jag höra att en ganska ung kvinna som jag haft som lärare några gånger medans jag läste Franska har cancer i hela kroppen, skelettet, lungorna, levern, ja överallt och hon väntar bara på att dö. Hur hemskt är inte det? Tänk er att just passerat 30 strecket, vara färdig utbildad lärare och ha hela livet framför sig och få det beskedet att du har cancer och det finns inget vi kan göra.

Jag skulle göra allt jag inte har gjort, jag skulle även göra sånt jag skulle kunna dö utav för jag menar det är hemskt att skriva men jag ska ju ändå dö snart. Om jag fortfarande levde efter allt jag skulle ha gjort skulle jag bosätta mig på Cypern och köpa en stol på Grabbarna Grus och sitta där resten av tiden.

Jag tycker verkligen synd om både henne och om hennes familj, det måste vara hemskt att se sitt egna barn dö, det ska man inte behöva vara med om!


Hemsk fråga men vad skulle ni göra om ni visste att ni vore dödsdömda?


Nu ska jag slå igång en film eller nåt tror jag.


Puss och godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 3 september 2007 17:05

Jag och min mamma har hittat ett nytt intresse, vi sitter och kollar match.com och alla andra kontakt sajter. Det som är roligast är att se alla som är från Sollefteå som har lagt ut sig där. Vissa är som inte helt otippade medans vissa blir man bara helt knäckt utav att hitta där. Jag har inget emot att folk försöker hitta kärleken via kontaktanonser men ändå. Jag har ett mycket mycket bättre tips på hur man hittar någon även om det bara är för en natt. Åk till Cypern eller nåt annat charterställe fyllt med tjejer eller killar, jag lovar ni får garanterat ihop det!


Nog om det över till mitt maraton tränande, mja första dagen är alltid tuffast va? Iaf idag ska jag då ge mig ut på min första runda har inte gjort den än och som det verkar just nu så sitter det långt inne. Det är iaf tänkt att det ska se ut såhär:

5 min uppvärmning

15 minuter intensiv löpning

5 minuter nedvärvning.

Ja önska mig lycka till, det kan jag behöva!


Nu ska jag samla krafter, but I´ll be back med dagens maraton träning ;P

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards