€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 19 september 2007 23:08

Jag sitter och kollar på utlandsresor för jag anser att behovet av sol och framför allt värme har varit som allra störst denna sommaren, den sommaren som började så bra men slutade pissigt.

Behovet att en utlandsresa är maximal!

Jag funderar på vart jag vill att flyget ska ta mig den här gången och det lutar åt Kroatien, vita stränder med underbart hav. Vad mer kan man önska sig, förrutom en svenska bar med grym personal (den går bara att finan på ett ställe och det är på Napa) så den här gången nöjer jag mig med sol, bad och värme. God mat är också ett plus, även en altan med lampa denna gången skulle inte vara helt fel, jag menar om man ändå inte vill ut och parta varje kväll på denna resan så vill man iaf ha en lampa på balkongen så att man ser den man talar med =)


Nu ska jag sätta mig i köket, långt från all teve och dator som finns och plugga, iofs så måste jag upp tidigt imorron för att jobba så så länge blir det inte..


Heja heja!

Av Emma Johanna Andersson - 19 september 2007 17:08

Idag har jag lagat mat! Jag kan bara jag vill, så mamma skulle ha sett mig.. =)

Iaf så skulle jag röra om i ugnen och klappade upp handen rakt på någon varm grej som går där inne. Satan så ont det gjorde, och jag skyndade fort att ta ur handen, när jag tittade på den så tänkte jag: men va fan har dem inte städad ur ugnen efter sig för det såg ut som att jag hade fastbränd ost på knogen men nej nej det var mitt skin. Och det gjorde ännu ondare då jag sköljde under kallvatten!


Tja tja



Av Emma Johanna Andersson - 19 september 2007 14:41

Hörre ni ni! Jag tror jag börjar få kläm på allt detta.

Det finns rätt intressanta grejer i böckerna som man verkligen kan ta till sig eller snarare ska ta till sig.

Återkommer med ett kanske roliga inlägg senare.


Fast nu jävlar håller grannen på att spela ihjäl sig och det är otroligt störande! Det dunkar...


Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards