€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 25 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 25 september 2007 23:27

Hallelulja och tack för vinsten! Färjestad vann då med 3-2 efter straffar! =)


Bara

dagar kvar!!

Av Emma Johanna Andersson - 25 september 2007 21:29

Har nyss slutat och kommit hem till mamma, och det stämmer verkligen, när man flyttar hemifrån går man hem och får mat!

Japp japp sagt och gjort mamma beställer pizza =)

Nu ska jag frossa i pizza under hockey matchen, tyvärr leder Davos med 1-0 men endast en period har hunnit gått, allt kan hända och alla kan vända =)


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 25 september 2007 18:13

Sådär nu har jag bestämt att 19,00 så tycker jag att vi håller en tyst minut för vår älskade Bettan, som snart kommer åka ini volvo himlen men först ska hon som jag tidigare skrivit plågas och det gillar jag inte, men vi håller en tyst minut för att Bettan lämnat oss och det med stor saknad.


Sitter på jobbet och har idag ingen plugganda alls, den är som bortblåst! Men den kanske kommer.


Ikväll ska jag hem till mitt gamla hem och se hockey på viasat sport 1, har nämligen inte den i mitt nya hem. Vad ska jag då se? Jo jag ska se Färjestad mot Davos i en cup, så alla färjestadare som läser denna bloggen bänka er framför teven 20,40 för då är det riktigt hockey som visas =) och inte någon indian hockey från Elitserien (Färjestad har inte gått in i ES ännu).


Nu måste jag go back to work/plugg! Puss på er.

Av Emma Johanna Andersson - 25 september 2007 11:32

Som ni sett så har jag hat en liten omröstning här på bloggen, det här blev svaren.


Elitserien drar snart igång. Längtar du?? 


Självklart: 64.3 %

Absolut inte: 16.7 %

Mja lite: 9.5 %

Vad är Elitserien?: 9.5 %


Totalt har 42 personer röstat.


Nu ska jag sticka iväg och jobba, eller först måste jag göra mig iordning sedan bär det av mot jobbet och mot en pluggkväll, jag gillar att jobba för jag får så himla mycke pluggat, det är kalas bra! =)


Heja heja


Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards