€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 6 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 6 september 2007 23:38

jaha då var första dagen som universitets student gjord då, jag är väl ganska så nöjd med vad det innebär men just nu känns det som att min klass hade kunnat vara bättre, iofs efter en dag ska man inte hoppas eller vilja ändra, det får bli som det blir liksom.

Medelåldern ligger väl runt 25-27 så inte precis i mina krokar fast samtidigt så kan de ha ett och annat att lära mig, många har jobbat i olika skolor, många har barn och ja de flesta har väl varit som anställd på ett eller annat sätt, vilket jag inte har och därför ser jag detta som en chans att lära mig en massa saker a äldre och klokare och fremförallt mer erfarna människor.


Dagen blev lång, way toooo long för mig men men.. Fick iaf åka hem idag eftersom vi ej behöver vara där, måste bara mejla in ett kort på mig själv imorron som ska ut till alla lärare det blir intressant, kanske ta det fårn cypern så jag ligger inlindad i påslakanet på golvet vid skorna. Mmm är mycket att fundera över när det gäller kort. :PNä nu tycker jag att vi säger godnatt och sover för jag pallar inet så mycket mer än det här.


Puss och sovgott

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards