€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 4 september 2007 18:42

Ikväll börjar äntligen Idol igen. Efter att ha tröstat mig med American Idol är äntligen svenska tillbaka, och om jag har förstått det hela rätt (om han är med)så tror jag att jag vet en kille som vi kommer få se i final! Han är grymt grymt bra och den fina traditionen jag och Marre påbörjade förr året håller i sig (genom att veta någon som går ganska långt).


Jag älskar Idol, speciellt auditions, man får frossa sig i en massa roliga människor som inte kan ta en ton rätt men som ändå är modiga nog att våga ställa upp i teve för om man kan Idol rätt så vet man att de som får mest tid i teve under auditionen är dem som är värdelös!

And we all love it! =D


Sedan så finns det öven en massa som man undrar vart de tog vägen, om Albin Glad, en av mina absoluta favoriter genom tiderna, han var ju totalt underbar att lyssna på.

Vad hände även med några av de andra som kom hela vägen til final, Sibel lägger ut sin musik på typ allears eller vad det heter, Felicia?, Johan? m.fl

Erik har man hört lite om nu i sommar, Marcus har det vart ganska tyst om, Darin han har gått upp i rök, Daniel Lindström vart är han, Sebastian har jag sett i sommar men inte hört så mycket om och Agnes hon är som helt borta.

De som lyckats bäst är Ola och Måns, Ola kom 8:a och Måns 5:a år 2005 men håller än. Det är grymt, bevisar ju att man inte behöver vinna för att lyckas!


Om en stund ska jag flyga upp för en lång backe för att frossa i misstag! :P

Puss så länge

Av Emma Johanna Andersson - 4 september 2007 14:20

Om 10 timmar fyller jag år

Och 

 om ca 23 dagar börjar det =)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards