€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under december 2010

JVM

Av Emma Johanna Andersson - 29 december 2010 01:12

Härliga småkronorna spelar just nu sin 2:a match i JVM..

Det här bli en spännande kväll!

Hoppas vi är många som är vakna :)

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 15 december 2010 17:59

Hej hej!


Tiden bara flyger fram och det är bara några dagar kvar till jul. Tyvärr har jag även detta år blivit tagen av juldjävulen, den där nyfiknajuldjävulen & dessvärre gjorde min sämre hälft det största misstaget av dom alla, började prata julklappar och inte vilka julklappar som helst utan mina..

E: Hur många julklappar ska jag få?

J:Skit i det

E: Vad är det i paketen?

J: Skti i det

E: Hur mycket kostar klapparna?

J: Spelar det någon roll.

E: Varför får jag inte veta?

J: För om du får veta så blir du sur över att jag sagt vad det är i

E:Du är störd i huvudet!!


Jag vet att julen handlar om att ge och inte få men erkänn att ni alla längtar efter att få riva upp det där härliga julklappspapperet i samma stund som tomten försvunnit ut i kylan!!


Nu ska jag slå in paket, tömma resväskan som ska ut på en julsemester till Sharm el Shejk, tyvärr utan mig men med Jenny och Erik som verkligen är värd denna semster, jag hoppas bara att dom kan njuta av att bara vara utan måsten

 Efter att resväskan är tömd åker jag till Sara och klipper mig, blir bra eftersom jag inte ser nåt :P


All kärlek!


Tänk vad tiden går, igår var det hela 5 månader sedan Isak gick bort. Det sköljer över mig som en våg lite då och då att det faktiskt är sant, så sorgligt.

Saknar dig gubben och hoppas att det inte är kallt där du är!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards