€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 10 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 10 september 2007 22:40

Tyvärr får ni inte se mina sköna bilder på lapplisan som delade ut böter till en bil som jag skrev om tidigare, jag har nämligen glömt sladden hemma så, det sista jag funderade på var: Har jag med mig allt? Ja det har jag! Sliter upp väskan, ja, jag har verkligen allt, ända tills jag behöver nåt, då har jag inte det med mig. Illa illa..


Nu har jag och 2 killar som också läser lärarutbildningen på distans suttit och kollat på mean girls, det är 2 trevliga killar som bor här, mina nya snälla och trevliga grannar, jag gillar dem efter bara en dag, vet ni varför, jo för att dessa 2 killar är lite sportintresserade, ja jag gillar det för det är min hemmaplan, det är där jag bor, jag kan allt och vet allt, kanske inte allt men det mesta inom hockey, fotboll och friidrott som är aktuellt det kan jag.

De har suttit och druckit whiskey medans jag åt minimorötter och drack juice =) Jag gillar mitt nya studentliv.


Imorgon går Sverige in i Dam VM men tyvärr missar jag heeela matchen, och tyvärr finns ingen video här så jag kan ej spela in den heller, annars hade jag lätt gjort det. Tyskland fullkomligt krossade stackars Argentina idag 11-0 i ett VM det är illa, jävligt illla!

Jag hade en lätt sinnesförvirring idag igen, jag svamlade en massa om idol och att jag skulle se det, men idol visas ju tisdag-torsdag, jag ber om ursäkt för det ;P


Nu ska jag krypa ner riktigt under täcket och sova otroligt skönt innan det är dags för dag 2 i mitt nya student liv! =)


Puss och Godnatt


17 dagar kvar!


Av Emma Johanna Andersson - 10 september 2007 17:14

Sitter just nu på vandrarhemmet och ska snart ta och ta mig en feeeet dusch.

Ikväll är det idol men innan dess måste jag bädda sängen ooch fixa mat, maten den måste bli snart för jag håller på att hungra ihjäl..

Har iaf gjort första dagen på skolan och haft en föreläsning, föreläsningen var otroligt meningslös, kunde lika mycket när jag gick in som när jag gick ut!

Fick höra en rolig historia iaf.

Sportlov i Åre!

2 tjejer sitter högst upp i backen och spänner på sig sina snowboards, den ena tjejen blir kissnödig men orkar inte ta sig utrustningen utan bestämmer sig för att kissa med snowboarden på. Eftersom det är snö så glider snowboarden iväg och tjejen följer efter med byxorna nere. Hon skriker och frågar sin kompis vad hon ska göra och kompisen säger att hon ska lägga sig ner/slänga sig åt sidan så att hon stannar.

"Men nej jag vågar inte"

Tillsist är backen slut och tjejen har fortfarande inga byxor och får inte stopp på brädan utan bryter sitt ben när det väl tar stopp.

Hon hamnar i någon sjukstuga och på samma rum som en kille som också brutit benet.

Vad har du gjort frågar killen?

Äh jag ramlade bara, Du då?

Jo du förstår jag stod i liften och såg det roligaste i backen, en tjej som inte hade några byxor på sig, så när jag skrattade så tappade jag balansen och for i backen.


Såg även nåt roligt när jag gick från skolan, en parkeringsvakt som lappade en bil, han stod ett tag och funderade, tittade på klockan och sedan skrev han boten. Tog kort på detta men det får ni se senare!


Nu dusck och käk, saknar alla där hemma!

Puss&hej så länge

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards