€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 18 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 18 september 2007 23:22

Har ni hört talas om honom någongång? Nä inte jag heller förrän vi zappade till tv1000 och hittade en film, ja den här Ray killen då han sprang omkring och döda alla ungdomar, endast en överlevde.. Denna Ray var även död och styrdes eller nåt sånt av ormar! Helt sjuk film..


Nu har nyss JP, Jörgen, Limpan och Maria vart här och hälsat på, sett idol och myst med en massa ljus och daim tårta =)


Imorron ska jag lyda Feffes råd och vandra ner till biblioteket för att kunna plugga ordentligt, fy jag hatar att plugga, eller iaf detta moment.. an  og bara bli bättre efter detta :P


Nu ska jag fixa iordning mig för sängen.

Men först vill jag bara säga att jag inte gillar min kusin så mycket, hon ligger nämligen på playan i Cypern och steker, hon går säker även på GG på kvällarna.. I Miss Cyprus.


Puss ch Godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 18 september 2007 08:53

Ja just det, Godmorgon, hoppas ni har vaknat långsamt med tex: vakna med the voice istället för att ha klivit upp och satt sig i bilen för att köra runt i stan.. Jag gillar att köra bil men inte klockan 07.50 på morronen..


Jaja nu tänker jag gå moch köpa frukost så jag vaknar och sedan sätta mig och råplugga vetenskapsteori.. För alla säger att det bara är till att just råplugga.. :S


Puss so long

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards