€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 23 september 2007 23:03

Igår var det då inflyttningsfest, en bra fest men med mycket folk som jag knappt känner + folk som jag inte alls ville ha här men men vissa kunde jag inte heller slänga ut eftersom de var med folk jag gillar ;P

Tänkte ge er kvällen i bilder orkar inte skriva så mycket just nu för Askungen rullar i min DVD..


 

 Min och Magdas Sex on the beach,

mitt glas tomt, Magdas nästan fullt ;)

 Me and Magda!


A det blev bara 2 bilder, fler kommer kanske senare då jag lagt över dem från digitalkameran och inte bara från mobilen!

Puss&Kram =)

Av Emma Johanna Andersson - 23 september 2007 20:26

Godkväll!


Har nyss varit och hyrt 2 filmer på Videoteket, det fick bli 3 systrar och en mamma och Askungen, ja de tecknade, ja barnfilmen. Jag kände bara för att se en barn film idag, och Askungen har jag aldrig haft när jag vara liten så jag kan inte den så bra..


Återkommer kanske senare med en uppdatering på hur filmerna var, måste även slå mig ner med en massa böcker och plugga järnet, på torsdag ska vi i min studiegrupp träffas och snacka av oss lite.. Det känns bra!! =)


Puss&Kram

Av Emma Johanna Andersson - 23 september 2007 02:28

Ja men jag älskar att komma hem efter en blöt natt ute i dimman och när jag skriver detta så har jag nyss kommit hem och sitter här med strumpbyxorna halvt nerdragna och är på väg mot sängen, att skriva detta blogginlägg är som när man hade diktamen på skolan i typ 3:an, att få aööt att stämma som en sammanhängande text, vad vet jag , jag kanske sitter här imorron efter pärplockningen och redigerar allt efter att ha upptäckt en mas fel i stavningen, men jag menar var är meningen egentligen med ett fylle inlägg om allt ser bra ut???!


Lyssnar på nåt äckel ute på gatan som skriker HÖRRRUUU åt någon, vet ej vem eller åt vem men jag kan berätta att när jag är 28 så ska jag förlova mig med Linus, det sa han idag, vi ska skaffa 3 barn, 2 killar och en tjej, killatna först så att de kan skydda tjejen när h0on blir äldre oh ska börja träffa en masssa killar..


Nu måste jag sova för annars kommerjga inte orka upp imorron, undra vart mi telefon är.. Låter som att det vibrerar på den nu??


Puss på er! =)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards