€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 11 september 2007 22:43

Det gör så ont, så ont, ack så ont! Det är ett hål där mitt hjärta brukade sitta för någon tog det och läste aldrig innehållsförteckningen när han fick det, glömde att vara försiktig med det och att retunera det när han var klar! Nu några månader senare hittar jag han i en svinstia tillsammans med Andreas Jämtin som tydligen är hans nya superduper polare.. Jag bli arg, ledsen,vansinnig  och framför allt: DET GÖR ONT!!

Iaf så är det en sak som gör mig om möjligt ännu mer upprörd, det är att de har knäppt fotot för att det ska sitta på bussar runt Jönköping, HVs egna svin - Ledin och Jämtin. Ska han ändå ha den rollen i HV? Är det inte bättre att ha stannat och behålla mitt hjärta utan att behöva retunera det + alla övriga i Karlstad?

Jadu Per Ledin det kommer ta lång tid innan jag glömmer detta!


Nu ska jag hoppa i säng så att jag pallar föreläsningen imorronbitti.. Jag säger bara en sak: HUNK VARNING!! HUNK KOMMER GÅENDES, HUNK SITTER NER!


Min andra hunk får jag träffa på fredag. ;P (pappa eller? hihi)


Sov sött allihop! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 11 september 2007 12:21

Sitter nu och käka lunch i cafeterian var det fullt så vi förflyttade oss till den andra matsalen.

Jag ÄLSKAR att vara student igen!


Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards