€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 21 september 2007 23:38

Sådär då var ännu en dag till ända, den har varit innehållsrik, ia lite.

Klev upp och gjorde mig rdo inför Ö-viks resan, Mary kom och hämtade mig.

Det började bra! Mot Donken för att stilla vår hunger. Mmm I´m lovin it!

Efter det gick det bara utför, shopping andan försvann och inte nåt, inte ens en papperslapp kom jag hem med, hittade inget som föll mig i smaken, utan jag hakade på Jörgen när det bar av mot att hitta ett bra ställe att sitta på ;P


Sedan for vi ut till Domsjö och till min bror som jag senare följde med på innebandy träning, vi cyklade dit och det var inte alls så farligt som jag trodde att det skulle vara.. Är nog rätt fit ändå - NOT!

Brorsan är grym! Bästa målisen i hela Ö-vik! =)

Efter det tröck vi en pizza, jag valde en Harry Potter det är en calzone fast i barnstorlek, var inte så hungrig efter att ha sutte på Donken några timmar innan.

Och nu sitter jag här hemma i soffan och ska spela Fifa! =)


Ps: Vi såg Oscar Steen på stan idag (+ många fler men betydelselösa för min del) Han var nog bland det vackraste jag mött i mitt liv, kan bero på att han är från Färjestad och jag ska spela mina kort rätt om ett tag och få tillbaka han dit ;P


Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards