€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under juni 2010

Av Emma Johanna Andersson - 26 juni 2010 14:55

Nu är det över 1 år sedan the king of Pop dog. Året till ära har man lyssnat på mer Jackson än tidgare år (alltså nu på senare år) & jag tror inte att det är en enda person som klagat. Inte jag iaf!

Tänkte att jag skulle lista hans 10 bästa låtar enligt mig, men det får bli lite senare :)

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 25 juni 2010 10:56

Nu drar jag mot Forsmo för en liten sillunch sedan vidare mot Norsjö för århundradets bästa OS & för att såklart fira Pelle plutt som fyller 25 :)

Glad midsommar, de vuxnas högtid!

  

Rekord innehaveren, vars rekord flyger idag ;P    

Av Emma Johanna Andersson - 19 juni 2010 18:40

  

Åh vad vackert det var!

Av Emma Johanna Andersson - 19 juni 2010 14:21

Nu är det snart dags, Kronprinsessan ska äntligen få sin Daniel & jag ska få vara med om mitt första svenska kungliga bröllop, visst är det härligt!


Vet att många är dödligt less på detta bröllop men jag anser att händer detta vart 34:e år så ska vi fan inte klaga. Vem bryr sig om vi måste betala hennes bröllop, det är kronprinsessan väl värd efter allt hon gör för Sverige.


Nej nu tar vi på oss bröllopsstassen & njuter av att få vara med :)

Puss

Av Emma Johanna Andersson - 10 juni 2010 20:33

Tiden bara springer iväg just nu. Det är Juni månad & det verkar som att sommaren änligen har hittat hit till vackra Sollefteå.

Egentligen kan man säga att livet är ganska bra just nu faktiskt.

Drömde dessutom inatt att jag vann 50.000 resor & en miljon på bingolotto, tror jag vann nåt mer men det kommer jag inte ihåg.

Skrek åt Lotta att detta året var det bästa någonsin jag får bli miljonär & Färjestad har fått hem alla viktiga spelare som , Walle, Berglund, Prestberg, Frögga & Sevc.

Galet bra dröm, måste nog spela bingolotto på söndag ;)


Har även satt upp nya gardiner här hemma som kom med posten idag. Köpt nya blommor & bytt till sprillans nya sängkläder (som också kom med posten).

Bara vardagsrummet kvar nu som måste skuras och dammsugas, känns lite halvdrygt men det är ett måste.

Väntar på att få köksgardinerna som borde komma någon dag i veckan, dom som jag hängde upp idag fick bli provisoriskt ftersom jag är fruktansvärt less på dom jag hade uppe.


Nej nu ska jag ta & ta tag i vardagsrummet, finns en hel del papper som måste flyttas på rätt plats & en hel del annat som inte ska ligga på vardagsrums bordet :P


Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards