€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under januari 2011

Av Emma Johanna Andersson - 6 januari 2011 13:21

Sådär ja, då var vi inne på ett nytt år. Känns konstigt för jag har inte riktigt hittat den där känslan som jag brukar ha runt jul och nyår, ni vet den känslan som kommer kring 1:a advent och inte lämnar kroppen förrän verkligheten kommer i kapp = skola & arbete börjar igen..

Men vad gör det egentligen då allt var som vanligt.

Julafton med Kalle, kan du vissla Johanna, kvällsgröt och allt annat som hör julen till. Självklart kom en tomte också och delade ut en massa fina klappar till mig.

Bla. en morgonrock, presentkort i massor, pengar, en väldigt stor ljuslykta, vinterskor m.m För en gångs skull var det nog mest sånt jag önskat mig, underbart bra!


OJ vad tiden rinner iväg, måste kila! Återkommer med nyårsafton lite senare :)

Gott nytt år på er kära läsare!

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards