€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under maj 2008

Av Emma Johanna Andersson - 31 maj 2008 16:28

People! Samma väder så inget nytt på den fronten, enda som är lite mer roligt idag med det fina vädret är att det är crousing här hemma & det innebär fest i längder.. Jag har nu påbörjat min färd in i natten & det är fantastiskt, är på väg att käka om bara några minuter, grillat såklart..


Gårdagen var kanon, avslutade tidigt eftersom jag skulle upp & jobba imorse, men det var kung så länge det varade..


Nu måste jag bege mig.. Pussar! =D


-Vilka jävla flytingar du har! (vilken tur du har)

- Du leder för att du får barnfrågorna (som inte ens fanns med i spelet)

Av Emma Johanna Andersson - 30 maj 2008 14:07

Tjollahopp!


Samma väder som igår, det känns som att man befinner sig i ett annat land, tex Cypern där gatorna just nu befolkas av Sollefteås blivande studenter & min kusin som jobbar där nere denna sommaren.. AVUNDSJUK!!


Ikväll ska jag, Jimmy, JP & kanske Jörgen grilla, kommer bli så sjukt gott med trevligt sällskap, känner på mig att ett och annat spel kanske dyker fram ;) mer sånnahär kvällar åt folket!


Nä nu ska jag ta & skjutsa Jonny till jobbet & sedan fara bort till min syster, hion har ett fint hus med en fin gräsmatta man kan sitta på & leka med lilleman.. Puss

Av Emma Johanna Andersson - 29 maj 2008 11:53

Hej!

Ännu en dag med strålande sol, ska snart ta & knata iväg på mitt andra jobb, nämligen skolan, ska leka fritidspedagog i några timmar idag & sedan hela nästa vecka, kommer bli super skoj då jag kommer få vara mycket inne i klassen jag gjorde praktik hos :)

Känns bra att jobba på skolan nu såhär innan sommarjobbet börjar för man får vara ute så mycket, speciellt på fritids, man sitter inte inne sånnahär dagar + att man mäsrker på barnen & allt känns lättare, inte lika mycket spring i benen längre.. LÄNGE LEVE SOMMAREN!


Nä nu ska jag se om jag kan klämma i mig någon smörgås eller så innan jag börjar.. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 29 maj 2008 00:44

Japan VM 2002 var fantastiskt..

Av Emma Johanna Andersson - 28 maj 2008 17:00

Goddagens!

Sitter på jobbet där jag nyss har avslutat projektet jag påbörjade igår, nämligen att skruva ihop 23 fläktar som ska stå på varje rum..

Inte roligt för fem öre ska ni veta, hade iaf lite hjälp igår, Larsson kom på att vi skulle tävla om vem som fick ihop dem snabbast, gissa vem som inte vann?!

Jag, hade inte suck mot hans slita av plasten teknik.. Men snällt var det iaf att man fick hjälp..


Fick mig en funderare idag.. Ett sms damp ner i telefon & det var ett nummer jag inte hade inlagt, svarade personen att jag var på jobbet & frågade vad han/hon gjorde.. Var även tvungen att fråga vem det var..

-Ida..

-Jaha okej jag tror inte jag känner dig, eller?

-Jo vi är tremänningar..

Ringde upp mamma & frågade om jag hade en tremänning som hette Ida.. Svaret blev nej & det visade sig att tjejen skickat till fel nummer..

Började fundera på om jag blivit senil & var tvungen att läggas in på nåt hem..

--------------------

Hann även med en snabbis på stan innan jag började & hittade en fin klänning som kommer passa utmärkt på lördag, fanns fler färger som kanske måste inhandlas =D (har även på mig den nu) Fick även med en massa annat smått & gott.. 

Nä nu måste jag göra något vettigt.. Puss

Fin bild på min lillasyster Anna som just nu hoppar på kryckor efter studsmattehoppande när vi var på kalas.. Stackars liten

Av Emma Johanna Andersson - 27 maj 2008 20:20

Hej!

Idag är det & har varit strålande sol hela dagen, vädret är otroligt, känns jobbigt att måsta sitta inne då liksom..

Men imorron är jag ledig iaf fram till klockan 13.00 då jag börjar jobba, tänkte hinna med en runda på stan innan, måste hitta någon sommarklänning eller liknande som jag kan använda, det är ju snart crousing här hemma.. :)


Nä nu ska jag invänta en reklampaus i Gossip Girl & sedan åka iväg på konsum för att köpa smör & nya S (sporttidningen)


Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 26 maj 2008 12:41

Jag försöker plugga men det går inte så jäkla bra.. Någon som har några bra knep för att lyckas?

räknare

Av Emma Johanna Andersson - 25 maj 2008 17:05

Grattis världens bästa mamma, hoppas dagen blev bra även om middagen uteblev! Puss

Jag är bra gullig jag ;)

(Mammas morsdags blomma..Fin va?!)

Förra året låg jag på Nissibeach & pressade den här dagen, det var även då mamma hade full tillgång till mitt konto & fick sig ett par nya skor..

JAG ÄR SNÄÄÄÄLL!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards