€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Johanna Andersson - 18 maj 2012 19:09

Nej fy fan, luften gick ur helt och hållet igår kväll. Arg, ledsen och besviken beskriver humöret.   

Nu är säsongen slut på riktigt och jag tar en kort andningspaus från hockeyn.

Jävlar också...



PS: Nygga har dragit igång en kampanj på twitter #dickkomhem

Nu tar vi den längre än bara twitter. Nu tar vi hem Dick igen!

62

Av Emma Johanna Andersson - 17 maj 2012 19:15

Kära Momma!


Grattis på din födelsedag. Jag är ledsen över att vi inte firar den tillsammans som vi alltid gjort.

Nu är du borta och jag fick nöja mig med att fira 24 födelsedagar med dig. 24 födelsedagar av kärlek. 

Jag saknar dig så hjärtat värker varje dag & jag älskar dig till månen, solen och tillbaka! 


Always and forever

VM

Av Emma Johanna Andersson - 14 maj 2012 12:18

Hej!! VM är igång för fullt och Sverige har bara en gruppspelsmatch kvar innan kvartsfinal väntar, mest troligt mot Tjeckien. Kul att det går så bra som det gör trots storstryk mot Ryssarna med Geno i spetsen.Ryssarna får dessutom in Ovie och Semin snart samtidigt som vi får Bäckis! Sounds good to me :)Tänkte ge min personliga syn på Sveriges spelare när jag kommit hem ikväll gör nämligen debut som fotbollscoach klockn 17.30 BazingaXOXO

Av Emma Johanna Andersson - 11 maj 2012 22:08

 Ibland, när jag är ensam, så kommer tårarna. Dom rinner och rinner och rinner. Saknar min Momma, min fina Momma. Världens bästa Momma! Hon lämnade mig alldeles för snabbt. Inget hejdå, ingenting.  

Hennes fina, varma hjärta slutade bara slå en dag i Oktober. 

Jag önskar hon fanns kvar, även fast jag känner mig trygg nu när hon är i himelen.  

Jag tror att hon är min skyddsängel.

Jag vet att hon slänger ett vakande öga på mig då och då och att hon finns med i allt jag gör, i varje andetag men det lindrar inte sorgen i mitt hjärta. Livet blir sig aldrig mer likt & en bit av mitt hjärta kommer alltid fattas hos mig. 

Momma är en pion nu, samma fina pion som vi hade på gården på Dalvägen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sverige ledde med 3-1 mot ryssarna, sedan tog domarna några snuskigt dåliga beslut och vips så var ledningen bort och nu ligger vi under med 3-5. Kul! 


Puss&Kram Emma

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards