€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under juni 2009

Av Emma Johanna Andersson - 29 juni 2009 20:32

Hej!

Lika underbart väder idag som i helgen.

Har jobbat 8-16 idag & det var verkligen ingen hit, sedan blir det inte bättre utav att det går än segare med nya sommarjobbaren nu än när E är där.. Hur fan ska man hinna med sig om det är 20 renbädd när man har speedy gonzales (not!) i gänget? Jaja man ska inte klaga, eller jo det får man fan i mig göra!


Nej nu ska jag kolla på Lotta på Liseberg igen såg att Scotts skulle vara med ;P

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 28 juni 2009 20:56

Hej godingar!


Vilken underbar helg det har varit, känner mig verkligen uppvilad & taggad till att börja jobba imorron igen.

Dagen har ägnats åt till årets andra bad, (det första skedde igår) i en svin kall liten vik i Öhn. Jag, AK, Jimmy & Jonny packade badkläderna & stack iväg. Kvinnorna var först i medans karlarna var krukor & hoppade inte i förrens det var dags att åka hem. Efter det blev det plockmat av all dess sort. Hur gott som helst :)

Lite kort & solning senare så är jag hemma & kollar på filmen på 5:an. Min typ av film helt enkelt.

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 26 juni 2009 23:59

Min chef ringde imorse & berättade att Michael Jackson var död, fick en smärre chock måste jag säga. Var tvungen att fråga om hon verkligen menade Jacko & om hon verkligen läst rätt..

Han har uträttat en hel del på denna jorden, många låtar som etsat sig fast & en sån här dag kommer man ihåg alla igen & man har olika minnen till allihopa. Min personliga favorit är The way you make me feel. (Black or white är också speciell) Jag kan lyssna på den i timtal utan att lessna & oj så många gånger man dansat till den hemma i "flickrummet"


Kvällen har varit perfekt. Kubb, mat & fotboll som förövrigt var läskigt spännande så synd att dem inte fick vinna, dem var så värdiga det! Vilka grabbar, vilket lag, vilken laganda. Dem har kul & dem slutar adrig kämpa.

Med Mod, Passion & hjärta det är så man spelar fotboll & det är så man når framgångar. Kanske att Lasse kan lära sig av det.

Mer anfallsglad fotboll åt svenska folket!


Puss& godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 26 juni 2009 14:13

Heeej!


Oj vilken varmdag, blev helt svettig av att gå från hotellet & hem & det är verkligen inte lång bit.

Men jag klagar inte, inte för 5 öre, jag älskar sommaren, thats it!

Dagen har rullat på i bra fart. Lagomt att göra sådär på en fredag. :)


Ringde till AK idag & frågade om dem skulle se fotbollen & blev samtidgt inbjuden på middag där.


Nu ringde mamma, nu ska vi blomshoppa. (Köpa blommor) Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 25 juni 2009 11:27

Heja vänner!


Gud vad trött jag är idag. Kom i säng rätt så sent inatt men det har jag bara mig själv att skylla & Huset Fullt då som slår följe med mig från då sporten på 4:an slutat fram tills jag går & lägger mig :)


Igår var jag så sugen på Kina mat så jag gick dit, beställde biff med bambuskott & tog med mig till hotellet eftersom jag jobbade där igårkväll. Mamma kom förbi & hade med sig kladdkaka & rabarberpaj. pajen var inte så god & kladkaka kan jag inte äta så mycket utav men det var ändå gott ;)


Nej nu ska jag kila iväg på hotellet för ett 12-21 pass. Lite drygt att börja redan nu.

Återkommer senare kanske. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 23 juni 2009 23:13

Hej vänner!

Har inte haft så mycket att skriva om på senaste & har egentligen inte det nu heller men jag tänkte bara tala om att jag lever.

Har börjat jobba nu också, sommarjobb. Är på hotellet & har det bra, glider runt, eller inte! :P


Har varit på bilbingo idag. Ingen vinst denna gången men ack så skoj det är. ;)


Nej nu ska jag titta på teve innan det blir sängen, börjar inte förrens 13. Ibland har man det för himla bra.

Av Emma Johanna Andersson - 20 juni 2009 23:20

Skepp & Hoj!


Festen igår var hus skoj som helst. Anna & hennes medhjälpare hade verkligen lyckats super bra med planerandet!

Vi lekte lekar både inomhus & utomhus där mitt lag var överlägsen i de 2 första lekarna tills en protest lämnades in & vips så hamnade vi på en sista plats bara för att folk inte tål att förlora ;P

Men vad gjorde det när vi hade så kul ändå :D

Efter maten som bestod av underbara pajer av alla dess slag så kom vi fram till musik lekarna, jag anser att jag är rätt bra på musik så jag kände att nu kunde vi rycka ifrån men satan så svårt det var, nog för att jag tjänade nog in en hel del poäng under intro tävlingarna.

Den sista leken var ett sällskapsresan quiz där vi sulle gissa vilka filmer citaten var ifrån. När det var klart så slutade vårt lag på en hedersam 3:e plats, så en bronsmedalj rikare fortsatte vi festandet. :) Vi gick hem klockan 2, då blev J trött. Jag hade nog kunnat hålla på ett tag längre eftersom singstar är så jävla skoj! :)


Här kommer några bilder fårn gårdagen. Enjoy!

Först ut mitt lag: Ballarna

 

 Sofia & Anne :)

 Jimmy :)

Pärtan :)

Notera muschtaschen(?), örhängerna & halsbandet

Sara & AK. Inte i lag Ballarna men dem är lika bra ändå :)


Idag träffade jag min älskade, älskade William igen, åh som jag saknat honom. Han fick min presenter då han skulle fara hem så jag vet inte om dem öppnats ännu, dem kanske inte en gillade dom ;P

Han hade blivit ännu sötare än jag minns honom :)


Puss&Godnatt!


PS:

Om du vill ha nattklubbssväng, häng då med i Gabbes gäng.

Gå på disco, rulla hatt med Sun Trip varje natt!

Av Emma Johanna Andersson - 19 juni 2009 10:44

Hej vänner!


Nu väntas bara skjutsen & när den kommit så kan denna midsommar börja.

Vädret är just nu bra men dem svarta molnen som kommer allt närmare är oroande. Nu blir det sillunch i Forsmo & vid 2 tiden far vi vidare till Jimmy & AK för ombyte & sedan vidare på 30 års festen. Kommer bli så himla skoj hoppas jag. Återkommer imorron med bilder.


Ha en trevlig midsommar kära du. Puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards