€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under februari 2007

Av Emma Johanna Andersson - 27 februari 2007 21:55

Jennifer: "Imorn är en ny dag!"Jaha så vad har min dag bjudd på då? Ja ni inte mycket, har "jobbat och slitit" på Nallen och sedan har jag varit och hälsat på de på Strandgränd.. Träffade min kära syster Jenny och lilla Knappe eller Knappa eller inte träffat men iaf sett stället den simmar på! ;P"För en generation sedan behövde människor vila efter avslutad arbetsdag. Nu behöver de motion." Eller vad säger du min bäste vän?Puss och hejsvejs

Av Emma Johanna Andersson - 26 februari 2007 21:42

Inte alla killar utan mina killar: Jörgen, Jens, Eje och Zander.. Shit, har inte träffat dem på 3 veckor snart 4! Men vi syns väl på Torsdag?! Varför funkar inte efterfesten.com? Aja kanske lika bra så att jag slipper se bilderna! Men menIdag har varit en okej dag! Har inte hänt nåt men det kan ju vara bra det med..Har bara ett avsnitt kvar nu av min One Tree Hill box.. Då ska Naley gifta sig! Har redan sett det men är alltid lika kul att se det igen.. Vart finns alla tv serie romantiska män? Inte i Sollefteå iaf den saken är då klar!Nä nu ska jag gå och borsta gaddarna sedan blir det lite teve och kanske sista avsnittet av OTH.. Sist men inte minst:"Vi måste gå till botten med det här." Göran Persson, om nya fakta kring Estonia.[Göran var en bra statsminister]Aja godnatt! Puss Emma

Av Emma Johanna Andersson - 25 februari 2007 20:01

Gårdagen bjöd på roligheter.. Vi var hemma hos mig först och sedan drog vi på bowlingen.. Det var lite folk ute men människorna jag var med var jätte roliga!Var ungefär med på 100000000 vimmelbilder.. Hoppas Fia inte ens lägger ut 16,9/17 av dem.. ;P Men men man får bjuda på sig själv ibland! hahaKommer ihåg att jag skulle lösa in jackan och gav pengar och allt och då började de skratta för jag hade ju inte ens en jacka med mig.. Den var ju på Valvet! Emma i ett nötskal!Förresten Marre! Du fick pengar av mig men inte såg jag dig inne på Bowlingen iaf. Vart tog du vägen?Har nyss sett One Tree Hill på teven och nu blir det att gå till soffan på mitt rum och titta på One Tree Hill boxen som jag ablsolutley love! Puss och kram vi syns på stan (eller efterfesten där jag kommer vara vimmeldrottningen! ;P)(Hoppas inte!)

Av Emma Johanna Andersson - 24 februari 2007 21:32

Nu blir det av att snart gå ut! Jag och Magda ska på bowlingen, Ibiza night på Tune.. Undra vad kvällen bjuder på där borta! Väl därborta ska vi möta JP m.fl Nu ska vi göra något mer har tittat på melodifestivalen! Puss och svejs

Av Emma Johanna Andersson - 23 februari 2007 22:02

Nu har jag nyss kommit hem från JP.. Har varit där och kikat lite på let´s dance såg inte hela så, vem åkte ut?Nu ska jag nog ta mitt pick och pack från vardagsrummet och vandra vidare mot sydligare bredd grader närmare bestämt mitt rumoch slå mig ner i soffan och titta på lite One Tree Hill som alla andra kvällar.. Har typ halva boxen kvar! :) Ha en fortsatt bra afton! tack och hej // Emma

Av Emma Johanna Andersson - 22 februari 2007 16:36

Vill ni möta dessa killar i ett slutspel gott folk?! Trodde väl inte det! Men men see ya all there!!Jag har såå ont i fingret.. Kan inte skriva med det! Har typp fått en inflamation i nagelbandet så jag håller på att dö.. Kanske inte dö men det gör ont!"Typ som du. Du är en snygg tjej!" (4-årig kille på nallen)Nu ska jag titta på OTH!Puss och hej

Av Emma Johanna Andersson - 21 februari 2007 22:04

Nu har min vackra Jennifer varit här!Hade inte träffat henne på 19 dagar så det var super, fick veta lite mysigt skvaller face to face this time! Underbart!

Av Emma Johanna Andersson - 20 februari 2007 18:54

Nu är den här! Min älskade One Tree Hill box säsong 3! Nu ska jag dykna ner i soffan och tiiiiitta!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards