€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under december 2008

Av Emma Johanna Andersson - 31 december 2008 15:51

Tänkte hinna med att önska alla mina kära läsare (som stått ut med mig i ytterligare ett år), ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Tack för iår, vi hörs igen nästa.. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 30 december 2008 21:52

Tjabba!

Nu har i varit och handlat efterrätten tills imorron.. Blev inte den otroliga glassbomben med maräng utan något helt annat som jag inte ens kommer ihåg namnet på.. Men gott kommer det bli iaf!


Idag har jag verkligen inte gjort många knop.. Varit på dollar en sväng & köpt toapapper, inte helt fel.. Har dessutom sett hockeyn Luleå vann tyvärr över oss men endast med ynka 2-1 & dem hade hemmaplans favör så så jävla bra är dem inte iaf..


Nej nu ska jag hitta på nåt annat, kanske spela lite tevespel.. PUSS!


PS: Förstår ni att det är nyårsafton imorgon, om lite mer än 24 timmar så är vi vips inne på 2009.. Helt fantastiskt!

Av Emma Johanna Andersson - 29 december 2008 22:00

Tjena! Ikväll har jag problem.. Jag har nämligen tappat bort ett väldigt viktigt papper, ett papper jag behöver för att få ut lön för det jag jobbat.. Kommer inte ens ihåg webadressen till stället jag ska fylla i tiderna på.. Hjärnan är inte längre vad den brukade vara..


Iaf så har jag jobbat idag, 5 timmar alldeles lagomt länge & alldeles lagomt hårt.. Kom på igår natt att jag glömt att avboka min klipptid som jag hade idag så jag tog och knåpade ihop små samtal med mig själv om vad jag skulle säga idag när jag ringde.. Det hela slutade med att jag samlade ihop lite mod & ringde, det var en otroligt mesig & otrevlig tjej som svarade och även om det lät besvärligt så avbokades tiden & ännu har inga för sent avbokade räkningar kommit..

Har dessutom hunnit med mellandagsrean här hemma idag & jag blev så förbannad över att dem kallar detta rea så jag gick hem igen.. Det var liksom samma kläder/saker som reades ut idag som har reats ut stora delar av vintern. SKIT!


Nyår är ännu inte helt bestämd men om det blir i Forsmo så ska jag och Jenny göra en super efterrätt.. Visst ser den smaskig ut?!

Det kommer bli grymt!

Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 29 december 2008 09:45

Har jag sagt att jag fått Mario Kart till Nintendo wii?

Iaf så har jag det, i julklapp av Jimmy, AK, Jenny, Erik + barnen.. Jag sitter framför det varje dag, igår spelade jag tills jag inte orkade röra ratten längre.. Jag har svinkul md mitt nya spel!

Av Emma Johanna Andersson - 28 december 2008 20:18

Av Emma Johanna Andersson - 27 december 2008 11:41

Sådär då har den brunnit igen, den urgamla traditionen att tända eld på bocken nere i Gävle. Det är en kul grej liksom, skulle aldrig göra det själv, men det är lite lustigt att den typ brunnit vartenda år som jag kan komma ihåg iaf, varje år är det lika stora rubriker, polisen är lika elaka men nästa år står den där igen. Bara det är väldigt lustigt, tror de finner en njutning i att jaga en person som bränt ner bocken i brist på annan njutning.

Länge leve bocken! =)

Av Emma Johanna Andersson - 26 december 2008 20:33

Godkväll!

Har inte haft tid eller ork till att uppdatera idag, mådde inte så glänsande imorse, körde Gustavbergsbussen vid 10 sedan gick jag & sov på soffan igen. När jag vaknade senare igen så mådde jag bra! :)

Hade riktigt skoj igår & om jag skulle vilja så skulle jag kunna skapa feta rubriker till aftonbladet/sportbladet, men som den icke skvallriga (haha) människa jag är så väljer jag att endast berätta för vänner.. ;P

Jag dansade inte en sekund igår, tråkigt som fan för dansa brukar vara kul, men eftersom det var max 20 pers på golvet under hela kvällen så valde jag att behålla movsen för mig själv & stå i baren istället..

Träffade en hel drös med folk som jag inte sett på super länge & det var fantastiskt kul!

När det hela var slut så gick jag & åt kebab, det var gott, pratade även med Dr. Evil & henne saknar jag väldigt mycket, men vi ska ha en fest när hon kommer hem!

Tyvärr inga bilder eftersom Marre har min kamera, försökte ringa henne igår men hon svarade inte.. Vill ha den :)


Nu ska jag kolla på hockeyn, som är totalt ointressant, Brynäs-Linköping, dyng lag båda 2. Färjestad förlorade i sudden mot Fröluna.. Då blir man ledsen. Puss!

Av Emma Johanna Andersson - 26 december 2008 03:16

Nu är jag hemma!

En kul kväll med bra förfester & bra folk, mycket folk man inte träffat på länge, skvaller om hockey spelare m.m

Nu ska jag sova för jag är trött.. Skriver mer senare idag.

Godnatt kära läsare, puss!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards