€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 20 september 2007 23:26

Nu sitter vi och spelar Fifa -07, alldeles nyss så spelade jag och JP en match mot varandra och jag kan lova att det var en fröjd för männen i soffan, de satt och skrattade under nästan hela matchen.

Jag vann tillsut med 5-3 under förlängning efter att ha legat under med 3-0. Bra jobbet Emma! Tack Emma!


Imorron ska jag fara till Ö-vik och hälsa på broder, och nog ska jag kunna hinna med en liten shopping runda ;)


Idag har jag då jobbat, så pluggandet har inte precis varit 8 timmar idag, men natten är ännu ung så jag ska nog hinna med lite granna idag med. Måste verkligen ta tag i det här nu för jag vill inte köra på tentan.. :S

Jag ska KLARA den!


Nu ska jag ta fram markerings pennan och läsa igenom Har det svenska pedagogikämnet någon identitet? eller vad det hette.. :)


Puss& trevlig puggkväll!

Av Emma Johanna Andersson - 20 september 2007 17:08

Hellooo!


Klev upp imorse och gjorde mig klar för arbetet, pinnade dit och satte igång, frukostade vid 09.00-09.30 sedan fortsattes det att jobba, ända tills mamma kom som en räddande ängel. Klockan var då 12.15 och jag skulle sluta någonstan emellan 12.00-12.30, så efter det så gav mamma förslaget att vi skulle gå och fika.

- JAA.

- Bra du betalar jag fikar.

Det slutade med att mamma betalade och jag åt istället för tvärtom!

Kan lova att ddet gjort riktigt ont i handen idag då man har varit mycket i vatten. Fy bubblan vad det svidigt.

Så idag har pluggandet blivit ganska lidande för då jag kom hem så dog jag i soffan ett bra tag. Vilket var riktigt skönt och välbehövligt inför natten då jag  måste ta igen missad dagtids pluggning..


Pusshej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards