€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 september 2007

Av Emma Johanna Andersson - 27 september 2007 22:16

jag och JP sitter och kollar på teven, just nu är det allt för byn, ni vet det där programmet som är inspelat i hammarstrand som ligger ca 5-7 mil från Sollefteå, ja det är en liten by, men människorna är roliga och trevliga precis som vi här i stan ;)

Iaf så är Rafael Edholm programledare och han sa en skön sak nyss:

-Jag älskar norrland och norrlänningar, allt de säger är sant annars är det ingen mening att prata.

Ja nåt i den stilen var det och han har rätt, visst vi kan sitta och blaja om en massa men inte som folk från söder. Nä vi sjuppar istället, ni vet som ett kylskåp låter när man öppnar det, jag gillar också norrland men skulle lätt kunna tänka mig att bo söder över ett tag för att sedan återvända och komma på att man saknar stället, jag menar hur kul är det att växa upp i Sollefteå? Eller det är kul att vara barn här, men inte tonåring för de är rätt så dött. But I still love it =)


Iaf så grejen jag skulle skriva om egentligen var att när vi satt och såg på teven för en stund sedan hör vi låter i lejonkungen, jag skruvar ner och går ut på balkongen för att höra/titta var ljudet kommer ifrån och där nere, på stures/sibylla parkeringen står hon, Bettan! Sprang in och hämtade kameran (jag har inget kort på Bettan) men blixten räckte inte så det blev inga kort :(


Färjestad vann idag med 4-1 mot Djurgården så premiären var en vinst, skönt. Pelle Prestberg blev säsongens förste målskytt! =) Nu är det  igång! =D


Nu ska vi snart spela Fifa kanske. Puss puss

Av Emma Johanna Andersson - 27 september 2007 17:23

Just det, men jag skulle gärna ha vela haft ett av svinen i mitt lag och jag kan ju säga att det är varken Jämtin eller Ward jag menar, då kanske ni kan lista ut vem, iofs finns det fler svin men jag tror att denna fiffiga lilla bild är riktad mot en och ingen annan! 

Av Emma Johanna Andersson - 27 september 2007 17:11

Nä just det, eller egentligen vet jag inte om jag klarade det eller ej men jag antar, eftersom ingen sa att jag inte klarat det.

Iaf så är jag inte som alla andra. HALKBANAN VAR INTE KUL, varken före eller efter, hur kan man tycka att det är kul att hålla på att sladda på en bana? Finns liksom roligare saker jag har gjort, men killen som hade inledning och avslutning var iaf söt ;)


Nu ska jag försöka hitta nåt att käka mot min huvudvärk efter all kisning under körningen eftersom att jag inte hade solglajjerna med mig.


Ikväll hörrni! ikväll börjar det! Ett riktigt lag går in i ES, mitt lag går in i ES, Färjestad entrar scenen för första gången denna säsongen, pucksläpp 19,00 mot Djurgården! Jag måste knappa in kanalen här på jobbet, eller iaf försöka, funkar det inte får det bli radion!


Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards