€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 27 juli 2007 21:18

Kvällen verkar kunna bli okej faktiskt är på väg till Eviss nu, hoppas bara jag är välkommen, är jag säkert! =)


Hoppas ni alla får en underbar kväll jag ska göra mitt bästa för att få det! PUSS ღ

Av Emma Johanna Andersson - 27 juli 2007 16:57

Ja den lycklige vinnaren av det årlia ankracet här i stan kan nu titulera sig 10,000:- kronor rikare!


Tänk om det varit jag, då hade jag bokat första bästa flyg ner till Napa och levt livet i några dagar! På tal om leva livet så var det nämligen min sista dag på arbetet idag, nu är det slut på lidandet och helvetet, klockan 12,00 vandrade 7 små glada storstädare ut i naturen och var bara otroligt lyckliga!

Det mina damer och herrar det är lycka när den är som störst!


Ikäll är det även den årliga laxfestivalen som jag nämnt tidigare, jag och  Magda ska dricka turk och ha svin kul. Undra om det blir nåt med gänget? Annars har jag en fin fin gräsmatta som man kan göra mycket på.

Men först ska jag klämma en pizza eller nåt med familjen rätt över gatan.

Idag var vi på stan en sväng och kollade in alla människor som var ute för att shoppa, det är en massa tursiter här och dem är alltid lika kul att se. Blir sådan blandning av folk och stilar när dem kommer.. =) På stan inhandlar min mamma en ny mobil, och det är inte vilken mobil som helst heller, den kostade 3000:- och det tycker jag är mycket pengar iaf när man ger mobilen til min 12 åriga lillasyster, då tittar jag på min mamma och ler mitt allra finaste leende och lägger på puppy looken(läs: den som jag ger folk när jag vill ha nåt) óch frågar så snällt så nsällt: Vad får jag då?

Mamma: Jaaa, en puss till påsk kanske!

Oh my god! En puss är ju gratis, det är inte en mobil. Fast iofs så är en puss från mamma alltid välkommen!

----------

Kom nyss hem efter en liten färd till den gröna & gula glasbanken som ligger bredvid ICA och det är nog den bästa affären här i stan! Fick med mig 2 fulla påsar så nu blir det turk, cider och rom&cola. Mycket bra grejer det där!


Nu ska jag ta och sätta på mig ansiktet, eller det gör jag nog efter pizzan.. =)


Puss så länge!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards