€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 3 juli 2007 21:35

Idag har jag varit med mina underbara vänner.

Mina vänner är de bästa och snyggaste som finns!

Vi har haft en cosy evening tillsammans jag, Magda, JP, Limpis och Mary,

Började med att vi lagade mat eller vi och vi, Limpis och Jaypee, jag övervakade så att allt gick rätt till. Blev riktigt bra och vi avnjöt middagen ute på altanen med solen och den blåa himlen. Underbart! :D Efter det skrattade vi massor och pratade på om allt möjligt. Efter maten blev det efterrätt: jordgubbar, hallon och glass i stora lass samtidigt som vi satte oss tillrätta i soffan och såg Anders Lundin i sina tajta jeans på Allsång på Skansen. Älskar allsång.

Bäst idag var nog Måns måste jag faktiskt erkänna, men jag diggar även PG även om han nu börjar bli lite gammal.

Efter det bar det hem eftersom att Emma har ett ansvar nu för tiden i och med hennes glassiga sommarjobb.


Kvällens roligaste!

Hej, jag heter Jocke och min är alkolist.

Hej tån!


Jo det är sant en kille som var med oss på Cypern fick ont i tån och gick till doktorn, väl hos doktorn så fick han reda på att hans tå tagit stryk av allt festande! :D


Nu blir det lite teve och kanske nåt annat trevlig innan säng tajm

See ya / Emma

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards