€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 5 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 5 juli 2007 22:45

Jag vill vara ett barn igen som alla vil pyssla med. jag var verkligen ett sånt barn också.. Jag stod i centrum väldigt, väldigt länge. Yngtsa storasystern är 7 år äldre än mig och ädsta lillasystern är 6 år yngre än mig, det ni! Jag hade en topp på 6 år, jag var den alla ville leka med! Iofs så ska jag inte klaga, mormors första barn barn, pappas perfekta dotter (tycker han själv) mammas första barn, ja behöver jag fortsätta a just ja mobbas lilla gullunge. Ja jag är bortskämd, men so what?

Jag gillar att vara bortskämd, men jag är ingen snobb, även om testet jag gjorde visade på att jag var en uppeklassens snobb, fick vänligt förklara att i Sollefteå kan man inte vara en snobb, då skulle man inte bo här!


Så dagen bjöd på trappstädning, gud vad kul! Jag och Robin (radarparet numero 1) höll på att dö av uttråkning, värmeslag och trötthet. Efter en stund blev det fart, Robin drog igång musiken på hans mobil och vi stämde in i sång, eller jag iaf, finns det nåt bättre än att höra en grym låt och ta i från tårna? NEJ!


Eftersom vi har så roligt på storstäd så kom jag på Steve Melloydens gamla skämt, vi gjorde om det lite och det blev såhär.

Chefen heter Berit, brukar kalla henne för Beirut, lika jävla bombad.

(ska tilläggas att jag är släkt med chefen! ;P)

När vi började fundera över Beirut så var det ingen som filat sin geografi på sistone så vi har tills idag gått och funderat på vart Beirut ligger, då var det ett snille som förklarade att det var Libanon, då kom såklart alla på att det var i Libanon det låg.

Så nu har vi bestämt oss för att fara dit för att kolla lite, jag ska betala resan för alla 8 eller 7.. Pappa får betala, tihii.


Jo på tal om fotbollen på lördag, tydligen så MÅSTE vi sitta på södra läktaren sektion C för det är närmast gif båset, emn jag tror jag tar min stl och flyttar den till mitt på plan eller nåt då sitter jag ju som bra till. Nä men Norra sidan sektion O. Tycker jag låter bra, inte en chans i världen att jag lyckas skämma ut mig då..


Nä nu ska jag tala lite vett i Ayam, hon är lite för bråkig nu!

Av Emma Johanna Andersson - 5 juli 2007 15:47

Förklaring: Jag är inte så blåst och nördig som Ayam får mig att låta...

Det är faktiskt sant!!

Jag är bara som alla andra, eller kanske snäppet mera virrig, men det får man på köpet, och det verkar ha gått hem hos mina underbara vänner..

Ayam däremot är helt galen. Och det bästa hon vet just nu är att skämma ut mig. Jag är själv grym på att skämma ut mig själv, men jag börjar inse att min omgivning hjälper till ganska mycket.


Nu ska jag kila över till grann går´n och kolla vad pappsen gör idag, vi kanske får chansen att undersöka fågelbajs igen, förhoppningvis då inte på mig, skulle inte känna rättvist! Kanske att även William är där så vi kan gosa en liten stund, annars har jag alltid nötnosen Jonna.


Tack för nu, återkommer med mera senare! Pussar


Arbetskamraten heter Sara, jag brukar kalla henne för Sarajevo, lika jävla bombad! Just nu kör vi den stilen på jobbet :P

Do you like it?

I know I do! =)

sitter vid midjan

inte någon annastans

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards