€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 12 juli 2007 22:01

Vet inte vad jag ska skriva om ikväll...

Jo "psykologen" får ett nytt smeknamn meckarn. Han meckar med allt så på det hela stora blir han en väldigt osocial, Chalmers studerande nörd.

Så nu var det sagt!


Imorgon är det fredag och det ska vi fira med buller och bång, någon som vill gå på Impuls och bara mysa? Magda, Jennifer, anyone?

På Lördag ska jag vara i kyrkan mest hela förmiddagen på Wille´s dop.

SATAN! Kommer på nu att jag måste nog ta och tvätta klänningen jag ska ha.. SHIT!


Vet ni! Jag undrar vad Jennifer gör? Har inte pratat med henne på hur länge som helst.. =( Aja hoppas hon mår bra iaf!


Snälla, snälla Sollefteå ta för fan inte hit Dollarstore, ge mig och resten av Sollefteås ungdomar en bättre affär, vi gillar inte att shoppa 10:- grejer och vill vi göra det går vi på skattkistan, vi vill ha kläder! Och Kappahl är inte precis vår stil. Kläder eller skor, använd huvudet och inte arslet när ni tänker på att utöka utbudet, det är ändå vi som ska återvända till stan om några år när vi levt klart våra liv.. Och inte återvänder vi om vi fått hit Dollarstore, NI måste tänka mer långsiktigt, våga satsa på nåt som lockar hit ungdomar och inte får dem att längta härifrån ännu mer.

Nu ska jag duscha! Puss Emma

Av Emma Johanna Andersson - 12 juli 2007 18:10

Tjo!

Idag har varit en hemsk dag, Robin har övertalat mig om att jag ska tvätta sängar med han, och det var ett av de sämre besluten jag tagt i livet. Det är enformigt, trångt och jävligt skitiga sängar.

Klockan gick sakta och lite blev gjort, jag och Robin har såå mycket annat kul vi måste göra, tex: Bryta min armar, knuffa in varandra i 15 madrasser som ligger på en säng a´la  prinsessan på ärten, skvätta ner varandra i desinfektion och sist men inte minst skrämma livet ur varandra, jag 3 gånger ur han och han en gång ur mig när jag kom från toan. =)


Nu ska jag springa över till pappa  och Berit och käka tårta, Ann-Louise och Håkan firar 18-årig bröllops dag. Grattis till dem!


Bye bye for now!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards