€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 1 juli 2007 23:15

Jaha gårdagen bjöd då på en utekväll hemma i Sollefteå!

Började hos JP med Magda, Limpis och såklart JP där vi såg på speciellt utvalda scener ur filmen: "Hur man blir av med en kille på 10 dagar"

Och vi såg även lite av spice girls the movie, vår hyllning till de människor vi en gång i tiden ville vara (som man nu i efterhand funderar på VARFÖR??)

efter det bar det av till Jimmy och A-K för lite spel och mera alkohol intag. Klockan halv 1 blev Limpis lite otålig och ville att vi skulle komma ner på stan, så jag for men JP skippade..

För en gångs skull var det 18 på Imouls så vi ställde oss vänligt i kön och väntade, när sedan folk började tränga sig och fler och fler gick ut men ingen kom in blev vi alla lite otåliga och händer bakom mig hamnade på ställen de inte skulle vara på så fick det vara nog.

Ska vi verkligen stå i den här kön?.. Jaaaa.. Okej..

Ja tills sist kom vi in och jag klampade genast till baren för att beställa en SEX ON THE BEACH!

In på dansgolvet det bar och fram till Dj:n,

Jag: Du...

DJ: Ja...

Jag: Kn inte du spela Sex on the beach?

DJ: Nä.. Då måste jag leta reda på den

Jag: Jo men vi har nyss kommit hem från Cypern och vi vill minnas.. ;P

DJ: Okej sista låten.

Jag: Bra!!

Jag går fram to my Cyprus mates: Han ska spela den som sista låt

Dem: Men Emma, det är ju om 50 minuter!

Jag: Jaha, jajaja, Men Limpis kan inte du gå dit och trycka tuttarna så han  inte kan säga nej..

Limpan: NEEEJ, det kan du göra.

Jag: Okeeeej!

Jag: Du vi kan inte vänta så länge du får spela den som nästa låt.. *Flört!*

DJ: Flinar

Gissa vad nästa låt är.. Jo ni gissar rätt, Sex on the beach.

Antingen är jag för jävla grym på att övertala folk eller så ville han inte ha tillbaka mig dit fram..

Klockan slår 2 och vi går ut, sugen på kebab som vanligt efter en kväll ute så stöter jag på folk från GBG och jag frågor om de ska käka, till min stora glädje ska de göra det och vi går med storm steg fram mot City grillen. Älskar kebab . Fick även förklara för killen från GBG att det är vitlökssås, det heter bara kebab sås i Sollefteå.. Det var kul!!

Så drar jag mig sakta hemmåt, mot min sköna stora säng och får sällskap efter en pytteliten bit, GBG än en gång, och det skulle tydligen vara efterfest hemma hos mig, men när jag väl sa att det var det bangar dem..

Dålig stil, bangar då klockan bara är 03,30


Nu orkar jag inte skriva mer.. Ska sova för jag ska upp och jobba imorgon på mitt glassiga sommarjobb..


Gårdagen citat

Han: Jag tycker synd om er här uppe för ni har så ljust på kvällarna.

Jag: Det är nu det blir mörkare.

Han: Ja men fiskmåsarna skriker ju, hemma betyder det att det är jävligt sent på kvällarna/tidigt på mornarna


Dagens citat

Han: Tja!

Jag: Tja, har du vaknat till liv?

Han: Jaaahaaa, du med?

Jag: Du jag var uppe klockan 10 och bar in ved i Forsmo! HA!


Pussar

Av Emma Johanna Andersson - 1 juli 2007 03:26

Klura på det där en stund!

Återkommer imorgon med mera! :P

Puss Emma

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards