€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 23 juli 2007 21:25

Kommentar: "Synd bara att allt det man tycker om en artist faller när man får reda på saker. Men exakt vad för saker tänker jag inte skriva här såklart. Tråkigt bara när det blir så. Men hon är söt iallafall =)"


Svar: Jo kan kanske stämma, eftersom att jag inte vet vad du menar så vet jag inte riktigt hur jag ska svara på detta på ett bra sätt.. :(

Men iaf så tror jag ändå att ett första intryck av en människa (vare sig det är en artist, fotbolls- , hockey spelare eller vanlig Svensson) är det viktigaste, sedan beror det som sagt på vad som hänt när man anser att den faller..

Men jaaa hon är grymt söt! =)



Ibland kan man tro att de har gått i ide men sedan dyker de bara upp och gör vår tråkiga vardag alldeles ljus igen! Memories for life! =)

Av Emma Johanna Andersson - 23 juli 2007 21:12

Jaha då har man åkt flotte på Ångermanälven då! =) Det var mysigt!

Vi käkade en skit god kyckling sallad a´la Monkan med en massa dressing och gott bröd, de som hade semster drack cider,öl, mintu och min absoluta favorit (som jag ska dricka på laxis) TURK!

Det var en lååång flott färd, eller med bil tar det kanske 3 minuter men med flotten tog det 3,5 timme, förklaring: den stod mer stilla än den flöt.

Efter ca: 2,5 timme blev jag akut pissnödig, och då menar jag akut. Men nej nej inte ska vi gå i land än,

Richard: Pissa ut genom kanten.

Jag: Men du jag är tjej, jag har inbyggda grejer!

Fick hålla mig tok länge tills Monkan kläcker ur sig, Åh nu blev jag piss nödig.

Jag: MEN DU!!!! Glöm att vi går i land nu, pissa över kanten!

Ja jag gillar verkligen den här bilden, (or not) den speglar hur jag känner mig idag.. Allmänt störd i huvudet, slutkörd - nära utbränd. :P

Nä men jag ser ut som Abdulla Habbaliersu, undra om jag nu får flera konstiga beundrare?! Hoppas ni förstår att jag har en dålig utseende dag.


Väl i land så sprang jag bakom ett hus och satte mig där, var det skönaste jag gjort idag iaf! Efter det så såg jag att nästan alla karlar stod som upprade vid olika träd, tydligen blev all piss nödiga av flottfärden!


Nu ska jag göra nåt annat, terrorisera någon kanske?

Ayam kan vara ett bra offer! =P

Puss&bye

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards