€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 4 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 4 juli 2007 21:32

En händelsefattig dag..Klev upp lite sent 06,30 och börjar 07,00.

For iväg, började jobba och slutade jobba 14,00, så det blev en tidigare dag idag än de andra.. SKÖNT!

Jo vi hade även en mysig timme, friskvård, så vi drog iväg hela gruppen utom 2 på en promenad. Det är fasiken underbart vackert vid älven när man går där bland alla villor, tror jag ska köpa en strandtomt där. Finns en gubbe som håller på att renovera ett hus där nu och det rä så gudomlig fint så jag skulle lätt kunna flytta in där om det var en ung kille. Huset är grönt, mysig grönfärg och har en stor altan som går runt hela huset. Sedan har han byggt ett 2 vånigt lusthus, sååå fint.. Sålde nyss en kåk där, 1,250,000:- låter kanske inte så mcyket för er som läser detta och kommer söder ifrån men det är mycket för att vara en liten stad på 10,000 invånare och har ett kläd shopping utbud i och med Kappahl, Dressman, Stil, Lindex, Effekt och där var det så gott som slut. Men pizzerior finns det gott om.


Nog om det ikväll har jag inte gjort nåt alls, var på väg över på S-gränd för att få kvällen roligaste men ingen var där, tråkigt med tanke på att han inte är där imorgon.. :( Så kvällens roligaste fick jag skapa själv..


Imorgon börjar gatufesten utan mig tyvärr, och som det ser ut nu så komemr den få klara sig utan mig iår igen.. Har ingenstans att bo och nu då jag tänker efter ingen skjuts ner, BRA JOBBAT EMMA du är den bästa planeraren som någonsin funnits! Men jag är inte ensam, hoppas jag, så att det inte blir en kupp.. Då skulle jag bli sårad! ;P


Kvällen roligaste

Jag: Hej babe. Jag ska vara din dejt fredag och lördag natt. Då var det bestämt. Du kan få dejta fler, I can sleep on the floor... osv

Han: hehe skickade du rätt nu verkligen ;)

Jag: Nä jag gjorde ju inte det..

Nu är det definitivt bekräftat, jag lyckas i de flesta situationerna, stackars kille han lär ju ha blivit livrädd när han få ett mess där det står att jag ska komma ner fredag och lördag. Clever!



De här tatueringarna gillar jag.. Jag älkar killar som har en tatuering som sitter på underarmen sådär och sedan är ju den andra tatueringenbara cool.. Torres knew what he did!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards