€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2007 22:11

Ja just nu är det hel stressigt! Alltså jag är ingen vekling och jag är inte arbetsrädd men håller detta på länge till så pallar jag inte längre! Imorgon och på torsdag kommer vi antagligen jobba över till 18,00 bara för att hinna med oss. Alltså det är 11,5 timme jag jobbar de dagarna då.

Åh vad jag saknar förra sommaren, allt var såå mycket bättre! Jag saknar Cissi otroligt mycket. Vi hade å roligt ihop! Busarna =)

Idag var Robin sjuk igen och det är inte alls bra för hade han vart där idag hade vi hunnit klart allt och då kanske vi inte måste ha jobbat över 2 dagar. Men han rår ju ej för att han är sjuk! Stackarn =(


Tack för en hel god lunch! =D

You made my day there.


Nu ska jag ta och kolla läget lite och sedan fixa maten tills imorron, måste ha med mig når på 2 fikat så att jag inte hungrar ihjäl. Tar energin slut så blir det inget gjort!


Åh gulliplutt


Puss på er alla! // Emma

 

Av Emma Johanna Andersson - 24 juli 2007 20:21

Smulan är en liten häst som äter gräs, eller granar som Jonna säger. Smulan är ca: 25 cm hög, är brun och vit och låter roligt när hon äter! =)

Jo som ni kanske förstår är Smulan en leksaks häst som tillhör min bedårande Jonna. Smuuuuuuulan vart är du??


Idag har Kristina namnsdag och det betyder att min katt har namnsdag. Hon heter Alice Kristina Andersson och är 6 år!

Igår var det Emma dagen!

Emma kommer från forntyskan och betyder "den höga".

Så då ver det grattis till mig igår då!


Nu allsång... Puss och heja

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards