€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 9 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 9 juli 2007 23:14

Kära läsare!


Som ni ser så har min kväll bjudit på jordgubbar, även att jag bestämt mig för att bli nyttigare, så jag köpte idag frukt och grönsaker för 188:-

Tycker att det är hel sjukt att det ska vara svindyrt att äta det nyttiga, egentligen ska det väl vara tvärtom eftersom att Sverige är på väg att bli mini USA.. Aja staten kommer man aldrig förstå sig på! Inte jag iaf :P

 

Nu har jag blvit sådär "hemligt" kär igen (läs låtsas kär)

Denna gången i mannen från gatu, Jens Byggmark.

Mannen, myten och såsmåningom legenden.

Och han är verkligen sådär tok trevlig som han verkar,

han är nog en riktig svärmorsdröm. Tihii

Ja nu vet ni det iaf. Så tjejer som läser detta vill ni ha en kille som även passar era kräsna föräldrar satsa på Byggmark, jag tror han är ett kap.


Nu blir det sängen för jag måste upp i tid imorgon försov mig nämligen imorse!


Puss Emma som är kääär! :P


Ps: Ni som tycker att han ser bra ut på teve borde verkligen åka och se en tävling i vinter, då kommer ni antagligen svimma på fläcken!

För det är sååå mycket bättre in real life

Av Emma Johanna Andersson - 9 juli 2007 15:51

Läste alldeles nyy något riktigt kul i en kompis blogg.. Hon hade tydligen träffat vår gamla lärare U-B och hon hade en gång för alla fått rensat ut allt agg hon mäste känt mot vår gamla klass, eller mig och Ayam mest känns det som utifrån det hon sa.

Hon tyckte att vi var en speciell klass som ingen lärare skulle glömma.. Där håller jag med på pricken, låt mig förklara min klass lite mera.

6 stycken som gillade sånt som tonåringar gillar, sport, det motsatta könet och bara helt vanliga grejer. Resten vet jag inte hur jag ska beskriva. Visst de gillade också nåt som andra gillade men ändå.. Vi var en udda klass om man säger så..

Sedan tyckte hon att jag och Ayam var grymma med de andra, kan hålla med där också men jag tänker inte bara säga mig och Ayam som bovarna i dramat, utan vi hade även Marre och Dum-Dum på tjejsidan och på killasidan Sebbe, Fredde och Jeppe som blev våra vapendragare. Så där är jag lite oense med U-B. Sedan sa hon att vi nog inte förändrats ett dugg och där har hon fullständigt fel, fråga bara min "psykolog" han tycker att jag är little miss perfect och är man det så är man inte elak.


Ja men det var väl kul får henne att hon fick säga vad hon tyckte och tänkte för 4 år sedan. Och tack för åren vi fick med dig.

Jag är inte bitter! U-B var en rolig lärare som man bara inte kunde låta bli att skratta åt, positiva är ju att vi inte var elak med henne iaf!


Nu ska jag käka en tonfisksallad! Gud sååå gott! Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards