€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 7 juli 2007 15:56

"Världen befolkas av mig, mig o mig o mig, bara mig och min mamma!"


Min psykolog är en schysst människa!


Om en timma far jag på GATU!

Ja jag har till och med ett ställa att bo på. HA! Sug på den ni som är där redan förrutom vissa som jag ännu gillar


Nu duschen snart! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 7 juli 2007 11:15

Morrn morrn


Igår var en riktigt dålig dag eller dålig kväll ka jag säga för dagen var bra!

Igår natt börjde  folk ringa från gatu för att låta allmänt glada, fast Jörgen lät mer: Haaaaaallllloooo! Vaaaaad gööööör duuuuuuu? (Ni förstår va? :P) Typ som att han fått i sig way tooooo much av det goda och var trött på samma gång.

Blev jätte glad när han ringde och trodde han skulle säga men Emma vi kommer och hämtar dig nu för allt är skit utan dig, men helt plötsligt tar en tjej över telefonen:

Hon:HEEEEJ!

Jag: Hmm hej?

Hon: Vart är du?

Jag: Hemma

Hon: Jag hör inget alls.

Jag: Vem är det???

Hon: Jag hör inget

Jag: VEM ÄR DET??!

Hon: Det är Magda (skratt)

Det var ju frugan för fan.. Men jag ska skylla på att jag inte heller hörde mycket.

Iaf så verkade dem ha skit kul och jag tänkte; nä fy fan nu drar jag täcket över huvudet och går i ide några år.

Så imorse när jag ligger och drar mig ringer JP

Jag: Men vad gör du upp nu och var ute och festade igår.

Hon: Men Emma, det spö regnade och jag gick hem klockan 12.


Det är tråkigt att det regnade, men jag måste erkänna att jag är lite nöjd, då känns det som att jag inte missade nåt förrutom Takida då, men även under då dem spelade så ringde JP och lät mig höra lite av Broken! :D

Thank you babe!


Undra om mamma vill gå på stan och fika lite? Måste fråga för hungern är enorm!

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards