€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2007 22:08

Det är hemskt! Kan ni tänka er detta vackra ansikte med en bruten näsa?! Jävla Daniel Andersson! Hjärnskakning, fine det kan man ta, vila några dagar sedan var fit for fight igen men bruten näsa, det tar ett tag att läka och att få den rak igen är inte det lättaste, enligt rapporter från en rolig vän (som förövrigt bröt näsan dagen innan balen i 9:an) så gör det jävligt ont! Stackars liten!


Just nu 0-0 mellan Elfsborg och FC Linfield. Kom igen nu Elfsborg!! =D


Brukar du sjunga med i Allsången framför TV:n?

40,6% svarade JA. 59,4% svarade nej,

Jag kan tippa på att ca: 50% av de som röstat ljuger.  

BULLSHIT!

Alla sjunger med i allsång, det är en folksjukdom, fast en bra sådan.

-Aftonbladet web fråga


Sitter och pratar med frugan, hon har så rätt i det hon skriver, att det inte händer nåt kul nu.. Första veckan på lovet så umgicks vi varje dag, såg film och hade mysigt, inte bara jag och hon utan flera, vad hände? Varför är inte allt som förr? Det kom som en total vändpunkt någonstans i mitten.

Det kommer ordna sig, snart är vi alla fria och lediga igen och då kan vi mysa och ha skoj igen! =D I miss everyone!!


Puss och hej för ikväll!


Kvällens: Jag är tydligen ruggigt poppis i Frankrike, för ca 10 stycken har addat mig på msn och jag tror alla är släkt med varandra,(vrickat) nu frågade en av dem om min blogg och jag skickade en länk till den, han skrev att han inte fattade nåt för det var tyska. haha Nej det är svenska. Och poff, helt plötsligt är jag, syrran, William och Mattias hans bild i hörnet.. Lite läskigt och inte snyggt gjort.. Men men fransmän!

Jag:Nice picture.

Han: Yeah..

Då brukar man fråga om det är okej att ha den?!.. Scary!

Av Emma Johanna Andersson - 17 juli 2007 20:13

Hej kära läsare!

Här ser ni mitt senaste själv porträtt! Det är Trötter och det är väl vad jag är just nu, trött ca: 14 timmar om dygnet, mellan 06,00-20,00 är jag som en döing som vandrar omkring här på jorden.

Sedan mellan 20,01-00,30 är jag som en mört, way to pigg för att orka upp morgonen efter. Där emellan 00,30 och 06,00 är det som en dimma, kommer inte ihåg mycket, eftersom jag är inne i en djuuup sömn! Den är skön, men ack så hemsk att vakna upp ur. Nu ska jag slappa lite innan det är dags för att somna in igen..

Puss och Kram

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards