€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2007 21:45

Ja jag har ett par foppa tofflor, och ja jag använder gummistövlar för att inte bli blöt om fötterna när jag använder duschen till sängarna!

 JA,JAG ÄR EN NÖRD!


Nog om nörden, vi pratar om arbetaren Emma istället. Idag var min partner in crime sjuk så jag var ensam, alldeles ensam och då menar jag alldeles ensam. Resten var på ögon och gjorde klart medans jag satt på 16 och tvättade sängbord. Idag hann jag med 30 saker! 30 saker det är mycket..

Duktig flicka Emma Andersson

Tur att man har radion! Första dagarna vi lyssnade spelade dem Ola´s Natalie ca: 5 ggr om dagen nu har det minskats och spelas ca 2 gånger, Fall Out Boy spelas i genomsnitt 3 gånger om dagen och Miika eller vad han heter likaså. The Ark med Prayer for the Weekend och Tokio Hotels Monsoon är också ganska spelade, fast jag måste erkänna att jag städar nog bäst under Ola´s natalie. Lite konstigt är det att Markoolios-Ingen sommar utan reggae inte spelas mera! Besvikelse!!!

Dagens sommarplåga var från 19991 och blev: (Everything I do) I do it for you-Bryan Adams!

Talang 2007 vanns idag av en tjej som kunde låta som en skrikande bebis!

Och förresten, fan vad svårt det är att gissa introt, jag hade 2 rätt av 10! Jag är grym! :P


Aja nu ska jag ta och vara lite social med mami och Anna en stund, imorgon så åker vi till S-vall! SKOJ, hoppas jag iaf!


Puss&Kram

Av Emma Johanna Andersson - 20 juli 2007 15:54

ÄNTLIGEN HELG!

HUR SKA VI FIRA FREDAGEN DÅ??


Nu har helvetet brakat lös, om han gör det så är det i klass med Olausson


Dagens skratt:

Helen: Jag har inte hittat min G-punkt. Alltså tänk de som fått 5 barn och inte hittat G-punkten de kan ju aldrig haft skönt sex..

Lena: Det finns ju andra sätt att bli tillfredställd på.

Frida: Jaaa, G-punkten är bara höjden på smalaget!

Hahaha, 2 sekunder senare spiller Frida ut choklad över byxorna och det är inte lite choklad heller.


Satan Heja heja heja Elfsborg!

Tänk om ändå Pelle och FBK hade lyssnat på detta


Nu ska jag lägga mig och dö i soffan en stund, mamma har redan gjortet!

ÄNTLIGEN HELG!

Pussar

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards