€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 25 juli 2007 21:24

Hello älskade läsare!


Yihaaaa! En bra nyhet och den är viktigt i all detta mörker!

 JAG HATAR MITT JOBB!


Jo mina vänner nu är det såhär att Nipyre veckan här hemma i stan är i full gång och det vankas en laxfestival! Laxfestivalen är höjdpunkten på sommaren för oss Sollefteå bor. Alla träffas, dricker onyttiga drycker som gör att man ser suddigt eller dubbelt, man kan inte gå rakt och man är väldigt högljud när man pratar! De som vill och gillar lax finner man antagligen i ett av "laxklämme" tälten och de som gillar öl hittar man i öl tälten som fyller vår stads park, vår oas. På dagen är det älvsimmet, undra om jag ska ställa upp och kicka som ass? Simma i en svin kall älv och få kramp efter 5 meter... Näe jag tror jag skippar! För att återgå till Laxis (som det kallas) KOM HIT! Man kan tro att man är i en annan stad! Jag hoppas bara att det blir som de är tänkt, har inte hört nåt från någon, måste fixa Jörgens msn så man får kontakt med honom för han är som bortblåst. ;P

Jag vill verkligen träffa mina älskade vänner, mitt gäng, mitt liv de senaste 3 åren!

Jo min psykolog ville att jag skulle skriva något om honom så: Han kan vara världens mest osociala varelse men när han väl är med så då är han allt annat än osocial.. =) Han är den enda som kan få mig att bli riktigt förbannad på någon jag inte träffar just vid det tillfället. Just nu är han som levande död, smiter till jobbet, och ja helt enkelt borta.. vad mer.. Jo han skickar elaka låtar. Men han är nog en snäll man innerst inne! :P


Nu ska jag kila in på rummet och titta vad jag hittar, skriva lite räkningar och fylla i lite formulär från lärar förbundet som jag fick idag!


Puss&Kram

Av Emma Johanna Andersson - 25 juli 2007 20:14

Fick min nya kamera idag! =) Skit grym sak! =D

(Jonna plockar stenar!)

(Bästa William)

Jag och Wille, (bortse från mitt vackra utseende idag och att bilden är suddig)


Nu ska jag kila över till pappa och höra berättelser om hans knäppa arbetskamrater eller kanske till mormor och höra om hennes liv..

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards