€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 26 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2007 19:19

Regnet det bara öser ner!

Inte lite heller


Har ni tänkt på Ola´s text till Natalie

Tonight we gonna make it happen

I want you now it´s driving me crazy..

Jag har klurat på det där på jobbet och kommit fram till att ja.. Let´s see if you can read my mind


Jag och Anna var tvungen att ge oss ut och prova min nya kamera, blev några fräscha bilder på henne eftersom jag var fotografen, blir mer och mer sugen på att köpa en rejäl kamera (tack vare Fias jättefina bilder som hon får på sin kamera såklart beror det på fotografen också =D) så man kan knäppa riktigt fina kort, iofs så har jag problem med att lära mig inställingar på den här hur ska jag då kunna lära mig alla som finns på en system?


Nu ska jag vandra vidare in mot rummet och lyssna på lite musik, funkar inte att lyssna på Takida just nu på p3 live! =( Attans, men kanske senare..

Puss&hej!

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2007 17:13

Nu tönkte jag ta och presentera vår låtlista S.S´s summer 2007! Efetrsom vi lyssnar mycket på radio så här är topp spelade låtarna som vi lyssnat på hela sommaren nu!


1. Ola - Natalie

2. Markoolio - Ingen sommar utan reggae

3. Rihanna - Umbrella

4. Måns - Work of art

5. Shout Out Louds - Tonight I Have To Leave It & Impossible

6. 50 Cent/ Justin Timberlake - Ayo Technology

7. Enrique Iglesias - Do You Know (The Ping Pong Song)

8. Mange Schmidt/ Petter - Giftig

9. Florence Valentin - Pokerkväll I Vårby Gård

10. Danny - Play it for the girls

11. Tokio Hotel - Monsoon

12. Fall Out Boy - Thanks for the memories

13. Mika - Love today

14. The Ark - Prayer for the weekend

15. Maia Hirasawa - And I found this boy

16. Sean Kingston - Beautiful girl

17. KNA connected - back when I was

18. 6 AM featuring Cissi Ramsby - I'm Gay


Ja det var väl många av låtarana, ska kolla upp om det finns flera, listan är inte i någon inbördes ordning utan bara som det dök upp i huvudet, ska även tilläggas att jag inte alls gillar alla dessa låtar, men de förknippas med min sommar på S.S

Av Emma Johanna Andersson - 26 juli 2007 16:40

Jaaaa idag är det torsdag och med det menas en dag från helg, och en dag från slutet på helvetet!

Imorgon är det laxis och jag är verkligen på G inför den kvällen, får inviga mina nya blåa skor här hemma! + att jag och Magda ska dricka TURK!! Turk är gott och det gillar vi jätte mycket!


Idag gjorde vi klart det sista som hade med sängtvätt att göra och då kläcker Helen ur sig att vi ska gå på BB imorron och sängtvätta! det tar nog aldrig slut på helvetet inser jag nu!


Nu ska jag gå vidare, springa och gömma mig, har huvudvärk känner jag!

Puss

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards