€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 8 juli 2007 22:14

Hittade den här bilden alldeles nyss och kom att tänka på vår taxi resa en dag till Nissi beach.

Vi åker förbi Toga Toga (en strippklubb) och alla vi i taxin vänder huvudena och säger i kör: Där är Toga Toga!=) Taxichauffören vänder sig mot JP som satt i framsätet och frågar: You work there?

Riktiga varet får ni klura ut själv men jag ger mitt svar.

Självklart gör vi det, får vi åka gratis nu?


Nu ska jag snart titta på "Getting played". Hoppas den är bra!


Puss och godnatt

Av Emma Johanna Andersson - 8 juli 2007 20:27

Nu har jag nyss klivit innaför dörren efter en halv lång bilresa hem från gatu..

Gårdagen var kanon, eller det var ingen artist jag riktigt ville se och det kändes som att alla inte var riktigt på, Förförfest och iordningsfixning på Baltic rum 320 och 305. Sedan bar det av till Scandic rum 935 (Jörgen m.fl)

Hade lite svårt att hitta till Scandic så Jp stannade ett par efter vägen

Hon: Ursäkta kommer ni härifrån?

Han: Ja

Hon: Vart ligger Scandic?

Han: Scandic City?

Hon: Ja det röda huset. hahaha

Förfesten var helt okej, mycket folk som kom och gick. Bäst var Jens och Eje! My guys

när vi väl kom in på området så var det jag, Joel och Limpan som vandrade runt första stopp: Bajamaja, det var blåskris och ett måste. Vidare mot Dalton det bar för lite allsång med vad jag tror var "smalare än Tord". Sista låten innan vi drog ner till stora scenen för att se Timbuktu var Eloise med Arvingarna och det blev ett jävla drag där.. Väl nere vid stora scenen så såg man inte ett skit, eller jo jag såg Timbuktus hår, det var stort och fluffigt så..

Vi mötte även Kalle, Jonas och Oscar,

var som en mini Napa reunion fast vi hade tappat bort Joel då.. Vi vandrade sedan vidare mot Norra scenen för att där mötas av karlar i 50 års åldern som stod i kläder ala Abba style med en massa paljetter och röda peruker, Highway Stars. Men innan dess var vi tvungen att stanna till ett ögonblick för att kolla in en människa, efter en stund vände sig denna människa om och frågar oss om vi hade sett en artist

Jag: Självklart.

Han: Ja, visst var han bra, jag tror det var det bästa framträdande han gjort

Jag: Absolut.

Vi gick vidare och jag fick göra sällskap och prata med denne tok söta kille, för Limpan haffade tag i hans polare och de pratade utförsåknings människor.

Jodå jag och Limpan vi var ute och vandrade med Jens Byggmark och hans polare. När de sedan gick in i VIP tältet så skulle vi få följa så vi gick samma väg som  Jens medans hans polare tog rätta vägen, men oturen hann ikapp oss och väktaren sa åt oss vi inte fick vara där.. Hmm, men vi är ju med han och pekade på Byggmark, oturligt nog var han inne i en konversaton med någon som satt mitt emot och hann inte säga till att vi var med han.. ATTANS!

Efter det så kommer jag ihåg att det var en gubbe som försökte dansa upp Limpan men hon ville inte så vi drog vidare. Mötte Marre och Emelie efter en bit och mina blickar var inte ömma iaf.

Marre: Varför tittade du på mina kläder sådär när du såg mig?

Jag: För att det är inte du!

Marre: Nä jag vet.. (Skratt)

Sedan tror jag det bar av ner till stora scenen igen för att se Hammerfall. När vi sett så det räckte drog vi till dalton för att träffa alla, men de var inte där så det fick bli Wallmans (salonger) där de var och se en grym show.


Ja där var väl kvällen i stort sett slut nästan.

Jag undrar bara vad som hönde med JP? Hon bara försvann och när jag ringde var hon på hotellet.. Fast jag vet inte vilket hotell eller med vilka.. Aja hoppa shon hade kul.


Tack Limpis för en underbar sista kväll, jag hade jätte skoj med dig! Kommer sakna ihjäl mig efter dig men snart är det höst igen och du är tillbaka i Sollefteå så vi kan "rocka röv" igen!


Tack och hej // Emmis

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards