€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 2 juli 2007 20:56

Har nyss kommit hem efter att ha varit och busat med Donnan och jag har även hunnit med att hälsa på mami på hotellet (hon jobbar). Nu för en stund sedan när jag satt på S-gränd och fikade lite så kom vi in på fåglar, närmare bestämt fiskmåsar, jag hatar fiskmåsar!

Jonna hade tydligen skrikit era jävlar efter dem idag (hon är 3 år).

Sedan kom vi på skitande fiskmåsar, inte så trevligt.

Det finns en ond cirkel på Strandgränd, de som har röda tröjor på sig är dem som blivit träffad. Jag skrattde så gott åt det där när historier kom fram om hur, var och när folk i rött hade blivit träffad. Fick mig ett gott skratt tills jag känner att något träffar mig, tittar ner och på stolen sitter det ja, fågelbajs,  jag vänder blicken mera neråt mot mina byxor så hittar jag fågelbajs, somliga straffar Gud på en gång. Alltså en fågel jävel sket på mig. Men som tur var, var det inte en fiskmås utan en duva eller små fågel av nåt slag, det konstaterade jag och papi efter att noga ha studerat bajset (det där var ett skämt) Så nu blir det in i duschen och sedan sängen, min stora sköna säng!


Kvällens konversation

Syrran: Hon är såå mamma kär

Han: Jaaa, det förstår jag.

Syrran: Ja det är så man skulle vilja sälja henne ibland

Han: Jonna, jag kanske ska köpa dig.

En stund senare...

Syrran: Jonna ville inte följa, men mamma och Emma vill.

Han: Meeen, jag har ju bara en plats i bilen ;P

Tråkigt... Jag lyckas göra bort mig/bli bortgjors utan att ens vara i närheten,but I can´t help it

Kanske sa något om hela köpar grejen själv innan sista delen av samtalet, och det kan inte heller hjälpas, jag var bara tvungen att få det sagt, han är ju trots allt en MC Dreamy, hahaha, jag är skrämmande bra ikväll!


Skulle egentligen ha varit med Limpis och Jaypee ikväll men jag bangade, känner mig inte tipp topp just nu, ont i ryggen efter att ha försökt stoppa Jonna från att säga olämpliga (för mitt liv) grejer, och allmänt less efter en enda dag på sjukhuset,

Varför kan det inte vara lika bra som förra sommaren?


Aja nu blir det duschen!

Puss och kram

Av Emma Johanna Andersson - 2 juli 2007 18:05

Every song has a CODA, a final movement.

Whether it fades out or crashes away.

Every song ends.

Is that any reason not to enjoy the music?

The truth is, there is nothing to be afraid of.

 It's just life!!

- Ellie Harp

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards