€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Emma Johanna Andersson - 13 juli 2007 23:13

Nu gör jag inte mycket, sitter mest och har tråkigt. Idag har vi familjemys, chips och troccadero Anderssons familj bänkar sig i soffan.

Dagens citat/konversation:

Han: Folk bör veta när de ska duscha.

Jag: Jahaaaa...?

Han: Helvete vad hon lukta svett, som efter en lång och hård hockeymatch!

Mina damer och herrar, jag ger er Robin Stenuis! My partner in crime this summer.


Nu ska jag mysa mera och hålla frugan sysselsatt en stund (hon har tjuvar på gatan och är ensam, skulle ha åkt dit om jag inte skulle upp imorgon för att gå till kyrkan på dopet )


Nu vet jag vad jag vill: Jag vill att vi far och tältar! Vi tjejer mitt ute i ingenstans, en eld, ett tält, och vi. Fan vad mysigt vi skulle ha!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Fast nu så ska vi bo i husvagn har frugan bestämt hon fick nog efter 3 nätter på fjället. Fiska lite kanske, äta pastacarbonara, sjunga lite sånger (jag är en gud på gitarr, eller inte) och bara ha trevligt!


Puss och Kram/Emmis

Av Emma Johanna Andersson - 13 juli 2007 16:04

Jaha då var det äntligen helg. Just nu sitter jag och njuter över att vara ledig i några dagar. Efter helgen blir det inte lata dagar på jobbet iaf, jag och Robin har gjort klart sängarna och är ju på borden, så mycket roligare!

Morgonen var hemsk, både jag och Robin ville sätta oss och grina för vi hade en usel dag och vi var båda oerhört less på att jobba, men helt plötsligt får jag ett sms.

Var tvungen att läsa 2 gånger för jag blev helt ställd.

1. Det var från ett nummer jag ej visste vem det var

2. I sms:et stod det: I wanna be a little dirty with you sex girlie *blink*

Vad i hela helvetet tänkte jag och svarde: Jaså säger du det. Det var inte dåligt, vem är det?

Nästa sms: Haha va fan Emma! Det är ju Sander!

Mitt tillbaka: Älskling! Då får ju absolut bli dirty med mig. Hur är det med dig?

Det var ju min förra klasskompis Sander för fan, min Sander! Sedan bestämde vi att vi ska dra ihop en gänget reunion innan sommaren är slut. Så nu ni i "gänget" som läser detta nu vet vi att vi ska dejta. JP, mathilda, Jörgen, Jens och Eje + mig och Sander då!

Snacka om att jag blev paff! =) Efter det sms:et blev dagen genast lättare och roligare. Nu vet jag att alla i mitt "old gang" mår bra! =)

För att tala vidare om vår roliga dag så slutade den klockan 15,40. Inna vi gick hem hade vi lite fredagsbus och vi busringde ett nummer som vi bara tog ur huvudet.

Hon: Hej NN du har ringt angående en clicker. Vad är en clicker?

Han: Ja det finns ju en del NN i Västerås så du måste ha ringt fel, men vad kan en clicker vara.

Hon: Ja vi trodde först att det var en sådan som finns på bröstvårtan. hahahahahahahaha

Han: Click (lägger på)

Alla vi i rummet brister ut i skratt och frågar: Bröstvårtan? Finns det en clicker på en bröstvårta??

Ja vi har ruggigt kul på vårat arbete!


Nu ska jag göra nåt annat, njuta av ledigheten

Höres later! Puss E

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards