€mma - Isprinsessan

Alla inlägg under augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 3 augusti 2007 15:19

Jaha då har ännu en vecka passerat och jag har slitit ont.

Lovely att det äntligen är helg, men snart kommer den där söndags ångesten, ni vet då man inte kan sova för man vill inte att det ska bli måndag igen, man kan inte ha kul under söndagen för man vet att när den är slut ska man tillbaka till verkligheten och det "hårda livet"  igen.

Puh, inte lätt att vara stor..


Fick ett sms av min JP där det stod: FRIHET!

Jo man tackar ja, inte för mig! 

Mitt svar: Ja grattis till dig =D jag återkommer om en vecka jag :D


Idag fick vi matvaror och greken levererade, innan han gick drog han ett skämt.

Vet ni vad man får om man beställer en Göran Persson med en Bosse Ringholm?

En tjockkorv med en (ett) pucko!

HAHAHA! Den tyckte jag var skitkul! Greken leverar inte bara mat utan även dagens skratt hittills. :)


Ikväll ska jag vara med JP och kanske flera. Vi är sugen på att fara till Undrom och se lite fotboll, skulle vraa skojigt!

Nu ska jag käka innan jag hungrar ihjäl!

Puss&hej så länge

Av Emma Johanna Andersson - 3 augusti 2007 00:40

Linn: Jo jag vet, jag råkade snubbla över den nyheten idag, till min stora både besvikelse och glädje, eftersom jag bor nära Ö-vik så finns en stor chans att man stöter på han där.. =)


"Ska vi dricka saft och äta bullar senare?"


Jo jo Puss&hej 

Av Emma Johanna Andersson - 2 augusti 2007 20:37

Satt nu och funderade på när jag ska få investera i lite nya kläder då jag kommer på att min kära moder ska blåsa till Sundsvall imorron. Håll i er för här kommer det tragiska, Emma JOBBAR!!

Så inte blir det nåt nytt den här veckan iaf,  helt fantastiskt jävla surt!


Klockan är 9 och jag är trött, som en pensionär, alltså, dags att dra ner rullgardinen och undersöka kvalster i 2 timmar! Puss

Av Emma Johanna Andersson - 2 augusti 2007 15:55

Jag blir absolut helt galen! Gissa vem som är Sollefteås största pucko?? Jo jag! Skulle ju hämta ut min nya laptop idag, fanns bara ett problem den har inte kommit än även fast jag hade kollinummer och allt..

Jag hade ju kollat på kollinumret efter kameran! Fick ej med minneskortet till kameran och det var det jag fått mejlen om.. Jag blir vansinnig! Nu får jag väl antagligen datorn nästa vecka.. GAHHHHH! Jävla skit


Jobbat hårt har jag gjort idag med! Ikväll är det trollskoj och Sollefteås egna Elvis ska uppträda och han ska bo på vårt hotell! (NEJ INTE Eilert Pilarm för er som ej vet vem han är kan jag väl säga både synd för er och tur för er. Eilert är inte en bra sångare och han låter inte och ser inte ut som Elvis men vilken underhållare)  Henrik Åberg, han är grym..=P Kommer ihåg en låt han sjöng (en egen låt) Jenny hette den och jag lyssnade jämt på den när jag var på Strandgränd. Så jag ska fråga honom imorgonbitti om han har hittat någon ny efter att Jenny rest till en vän ;P hihi

Henrik var även med i sikta mot stjärnorna när det gick på teven och vann hela rubbet! Det är nåt vi är stolta över här hemma i stan! Vår alldeles egna Elvis Presley kopia! Och enligt sikta mot stjärnorna, Sveriges bästa Elvis kopia! Har ni någon sådan i er hemstad? =)


Nu ska jag käka lite mat så att jag slipper vara så deprimerad över datorn..

Puss&hej 

Av Emma Johanna Andersson - 1 augusti 2007 23:03

Tjohooo!

Vad händer egentligen? Jag sätter mig här och börjar tok nysa, vill fan inte bli sjuk igen! Jag är bara sjuk nu förtiden var inte länge sedan jag var tokförkyld och tappade rösten, vilket jag börjar misstänka är på gång att hända igen.

Jag hatar att tappa rösten, måsta vara tyst är inte min starka sida!


Iaf så får jag min laptop imorron, min nya käraste ägodel som jag ska vårda ömt och varsamt som en bebis, inte som med kameran och blomman på mitt rum (folk som går förbi mitt fönster måste tro att det bor en tattare där för den är alldeles död men jag klarar inte av att slänga den, för den kan ju faktiskt börja leva igen efter att jag  vattnat den(antagligen dränkt den.)


Idag har jag jobbat kväll, vilket är det skönaste passet. Man kan sitta och filosofera för sig själv, då och då tittar det in små gäster som vill ha ett rum eller så ringer det en trevlig människa som vill ha ett. Idag kom det in en tyskt par som INTE kunde så värst bra engelska, det konstiga är att när folk inte kan prata så bra blir jag hel säker på mig själv och jag säger ord jag inte ens visste att jag kunde, det är hel skönt! =) Fick till slut ur dem att de ville ha ett rum för bilen hade gått sönder.

Visst jag förstod att de ville ha ett rum annars går man inte till ett hotell. Men grejen var den att jag fick inte ur dem och de redan hade bokat ett eller om de bara kom och chansade på att vi hade ett.

Eftersom att jag är så trevlig så blir det en jobbig dag imorgon när vi har hur många renbädd som helst.. :S Men men that´s life..


Undra hur det gick på intervjun idag?? Hoppas på det bästa!


Nu ska jag kila i säng med IKEA katalogen som enda sällskap!

Puss puss/€mma

Av Emma Johanna Andersson - 1 augusti 2007 12:31

Jojo nog tog jag sovmorron idag! Mamma kom in 12,00 och frågade när jag skulle stiga upp!

Ja men jag börjar ju inte förrän om en halv timma nu så jag har gott om tid.

Men jag måste tvätta håret och upptäcker att jag definitivt måste byta tröja, känns som att jag har brösten i halsen och det är en otäck känsla!


Min laptop är i Ånge vilket betyder att jag antagligen får lösa ut den imorron när Jonny vart där och hämtat den (bra att ha folk man känner på posten)


Nu ska jag kila in i badrummet,byta om och packa ner rejält med mat så att jag klarar dagens 8 långa timmar, fast det är sköna 8 timmar men tiden gå så otroligt sakta! Kanske någon av mina vänner vill komma ner och prata med mig så at jag slipper vara ensam, iofs så kryllar hotellet av arbetare just nu men undra om det är några hunkar??


PS: Idag fyller min pappa år! Så fetre jobbet kanske jag hinner in på en tårtabit! =)

GRATTIS PAPPA!!


PUSS&HEJ

Lycka till idag på andra intervjun

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards