€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 11 augusti 2007 19:56

Jag lever för stunden ett oerhört tråkigt liv och inte funkar den där jävla skit grejen jag köpte till laptopen heller så ikväll blir det ingen "mysa ner sig i sängen med datorn i knäet" heller.

Magda är i Sundsvall och festar säkert, JP ska ut och Marre, ja hon är väl med den där mystiska bilen killen ;P och resten av mina vänner är säkert även dem på g att gå ut, men lilla Emma hon sitter snällt hemma för hon har telefon passning och får inte lämna stan eller bli full.. Jag jobbar även imorgon bitti! Hur tragiskt och tråkigt är inte det?!


Idag har det inte hänr mycket, har vart på dåligt humör hela dagen, allt har känts jobbigt och tråkigt och inte blev det bättre utav att jag inte kan använda laptopen.. :(


Skulle ha behövt vara upp till Jimmy och A-K och hämtat mina grejer men jag orkar inte gå eller cykla upp på Remsle.. But I have to! Så jag får ta mitt fläsk och antingen gå eller rulla uppför trängschakten, mamma kanske vill följa med på en promenad?


Jaja återkommer väl senare! Puss&hej så länge

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards