€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 13 augusti 2007 23:55

Kommer ni ihåg Nils Ekman?? Haha den där killen som körde över Henrik Lundqvist ganska fult i ES för några år sedan, det var samma kille som slog vad med Rickard Wallin att om Färjestad vann guldet skulle han bada i fontänen på sergelstorg pch om de förlorade skulle Rickard bada.

Gissa vem fick bada?! Ledtråd: Året var 2002..

Ja ni gissade rätt, Nisse fick bada, året efter drog han till NHL och sen har det vart tyst, nu är han tillbaka och skriver storkontrakt med ett rysslag Chimik. 14 mille netto, inte illa det! Undra hur långt bort Chimik ligger? hehe ;P


Hi good to see you again - Cullen till Wallin i omklädningsrummet

Nu har han landat vårt allra senaste nyförvärv! Hoppas Wallin och Cullen når samma framgång tillsammans i FBK som i Houston Aeros!

 Med Färjestad mot SM-GULD!


På lördag kommer Limp! =)

Nu blir det nåt annat!

Puss&godnatt


45 dagar kvar!

Av Emma Johanna Andersson - 13 augusti 2007 16:27

Imorgon spelar färjestad sin första tävlingsmatch för säsongen! Det är Nordic Trophy som drar igång och FBK som är titel försvarare möter LHC i sin första match!


Vilken korkad pappa!

Sonen är då inte speciellt happy ...

Fast jag gillar Hyséns!! =)


Titta vad jag hittade.. Mamma Mia vilken kille!


Jag älskar att läsa i folks gästbokar, jag menar frågar man verkligen om personers msn utan att man känner dem, nu menar jag "kändisars" inte "vanligas" Det påminner mig om då jag och Marre satt och läste väl utvalda gästböcker på nätet (kändisars) vi blev helt paff utav att folk verkligen skriver: Åh jag älskar dig, du gör min dag, du är det bästa som hänt mig, m.m Men vill folk skriva så får de absolut göra det, men det skulle aldrig falla mig in!


45 dagar kvar!


Nu ska jag käka min favvomaträtt,

Fiskbullar!!!

Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 13 augusti 2007 01:05

Mina kära läsare låt mig presentera det senaste nyförvärvet vi gjort till vår vänskapskrets, hon presenterade sig idag med ett snabbt besök under vår film kväll, hon var tvungen att förvinna då Jörgen ville tillbaka! ;P

Ja här är hon, Patricia, är hon inte vacker så säg!

Patricia uppstod genom att jag, Mary och Jp hör fnittrande, asgarv och hånskratt inifrån toan, det är Joel och Jörgen som lever om och vi konstaterar snabbt att det är nåt bus på gång!

Ut kommer Joel och skrattar och jag ser en skugga på hallväggen och inser vad som är på gång, men jag trodde adrig att jag skulle få se Jörgen i en gympadräkt med regnbågsarm! ;P

Jag älskar mina vänner! de är verkligen de roligaste som finns! Man kan inte ha tråkigt med dem! Vi som såg på filmen ikväll var iaf, jag, Jörgen Joel, Mary och JP!

Efter filmen så blev det golf och Jörgen försökte lära mig det han kunde, lutning på järn 9:a, 7:a,5:a och järn 3:a, sänkning av handikapp m.m Jag blev lite klokare men kom på att om jag någonsin skulle besöka en golfbana skulle ni hitta mig i baren och inte på banan!


Nu ska jag kolla klart på Anakonda 2 och sedahn sova!


Puss och godnatt!


Kvällens konstaterande!

"Fan, jag gillar det här"

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards