€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 21 augusti 2007 23:49

Ja idag har jag bara hört grattis, grattis, grattis! And I love it!

Mamma kom hem med en tårta som vi satte i oss, eller inte hela, hälften är nog kvar ändå var vi 5 stycken som åt.. Inte precis tårtälskare men firas det så firas det.. Efter tårtan fick det bli fruktsallad.. mmmm så mycket bättre =)


Nu sitter jag här i sängen och tittar hela tiden ner för att titta på teoriboken och skaka på huvudet för jag orkar inte läsa den, när jag kommer på att jag aldrig mer behöver titta i den.. LOVELY =)


Imorron blir det fira stort, inte bara ett klarat prov utan även första lediga onsdagen på heeela sommaren nästan! =)


Puss och godnatt!

Av Emma Johanna Andersson - 21 augusti 2007 15:23

Jippi jay jay jippi jippi jay!

I have done it!

Klev upp imorse och var hur lugn som helt för jag visste att jag inte skulle klara det, jag satte mig och läste igenom boken eller skummade igenom den.

Jag har inte pluggat nåt alls absolut inge alls och kände att äh va fan vi kör, jag kanske kanske kanske klarar det..

In på polisstationen det bar och jag satte mig ner och väntade ett tag sadan kom hon, tankten som skulle få se först om jag klarat mig eller inte..

Jag satte mig längst bak i hela rummet och knappade in personnumret och tänkte: fy fan vad jag hatar bilteori!


Efter ett tag så är jag klar och klickar på avsluta prov.. väntar... väntar... väntar..

GODKÄND 56!


Nu ska jag kasta dig i soptunnan din jävla bokjävel.. Ha ett bra liv utan mig! Jag kommer inte sakna dig!


PUSSS

Av Emma Johanna Andersson - 21 augusti 2007 12:31

Jisses vad jag älskar denne Calle Schulman.

Han är så makalöst rolig och skön, kolla hur hans ansikte lyser upp när Alex frågar vad han gör. Han är överlycklig för att han har en dammsugare som går utav sig själv. =)


Varje dag och kväll minst 3-4 gånger klickar jag högst uppe i vänstra hörnet på laptopen och går listan ner efter en stund och efter ett antal bloggar kommer jag fram till SCHULMANIA och känner en stor sorg över att det det står Tack för mig. Han gör mig helt förstörd, helt knäckt av sorg!


Men oj oj oj vad jag älskar denne Calle Schulman! =)

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards