€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 24 augusti 2007 20:05

Nu är det bevisat, jag SKA leva ihop med en snygg fotbollshunk! I detta fall var det allas vår egna Fredrik "Freddie" Ljungberg.

Give him to me!


Av Emma Johanna Andersson - 24 augusti 2007 00:46

Ikväll såg vi filmen Tourist, jag tror iaf den hette så.

jag hatar att hyra film, elle rjag älskar att se filmen men det är inte kul att hyra den, alla vill se olika och vissa har sett filmerna som andra vill se, och det tar lååång tid innan man väl hittar en film som passar alla, och jag tror att denna filmen gick hem hos alla. Den var spännande, innehöll en hunk, lättklädda tjejer, vita stränder och sol.. =) Med andra ord en film för alla, både killar och tjejer! =) Tack för ikväll pinglorna och pingeln!


imorron ska jag iväg och köra en massa bil, jag och min morbror ska ut och svina på vägen så alla som tänkt köra i Sollefteå och någon mil utanför HÅLL ER INNE.


Nu sängen, teve och data! Puss&Godnatt

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards