€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 27 augusti 2007 00:16

Inatt ska jag kliva upp 03.10 för jag tror inte jag pallar att vara vaken tills dess och se Kallurs kvala på häcken. Efter det ska det även bli Holm och Törnblad i höjdhoppskvalet. jag älskar höjdhopp och jag tror att min kärlek till den sporten beror på att jag är värdelös på det, jag menar ni läser ju vinnaren av kretsmästerskapet både i längdhopp och 60 meter, hennes blogg. Sedan så var jag med alla år och skulle försvara skolans heder på dessa löp dstanser, jo individuellt vann jag alltid, på stafetten vann jag min sträcka sedan om Valla kom sist eller först kommer jag ej ihåg, det jag kommer ihåg från det där är att Valla alltid kom sist i hela turneringen, men på nåt sätt var vi alltid lika glad när vi gick från Nipvallen! =)


Jo igår var det då dags för en fest i Forsmo, kul? Mja det var helt okej, mycket folk.

-Ska vi käka makaroner?

-Och hångla?

-Haha ja..

-Ja fast det ser ut som gammeldagsamakaroner, tar för lång tid.

-8 minuter!

-Jaha ja men dåså!

 


















Nä ni mina vänner, nu ska jag slå igång en film och sedan se friidrotten!

Puss&hej

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards