€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 3 augusti 2007 21:11

Nu är jag inne i en sådan där fredags svacka igen! Där allt känns jobbigt och jag skulle bara vilja dra täcket över huvudet och sova några år.. :S

Men om en stund är jag antagligen ur denna svackan och har kommit på att allt är egentligen en enda stor fest!


Heja heja

Av Emma Johanna Andersson - 3 augusti 2007 15:19

Jaha då har ännu en vecka passerat och jag har slitit ont.

Lovely att det äntligen är helg, men snart kommer den där söndags ångesten, ni vet då man inte kan sova för man vill inte att det ska bli måndag igen, man kan inte ha kul under söndagen för man vet att när den är slut ska man tillbaka till verkligheten och det "hårda livet"  igen.

Puh, inte lätt att vara stor..


Fick ett sms av min JP där det stod: FRIHET!

Jo man tackar ja, inte för mig! 

Mitt svar: Ja grattis till dig =D jag återkommer om en vecka jag :D


Idag fick vi matvaror och greken levererade, innan han gick drog han ett skämt.

Vet ni vad man får om man beställer en Göran Persson med en Bosse Ringholm?

En tjockkorv med en (ett) pucko!

HAHAHA! Den tyckte jag var skitkul! Greken leverar inte bara mat utan även dagens skratt hittills. :)


Ikväll ska jag vara med JP och kanske flera. Vi är sugen på att fara till Undrom och se lite fotboll, skulle vraa skojigt!

Nu ska jag käka innan jag hungrar ihjäl!

Puss&hej så länge

Av Emma Johanna Andersson - 3 augusti 2007 00:40

Linn: Jo jag vet, jag råkade snubbla över den nyheten idag, till min stora både besvikelse och glädje, eftersom jag bor nära Ö-vik så finns en stor chans att man stöter på han där.. =)


"Ska vi dricka saft och äta bullar senare?"


Jo jo Puss&hej 

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards