€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 19 augusti 2007 20:56

Nu blir det snart film kväll med Limpan och Mary, Jörgen kunde inte för han hade ingen bil och JP är försvunnen och jag håller på att värva Magda just nu!


Snälla Magda!!


Snart Viddan

Puss&hej

Av Emma Johanna Andersson - 19 augusti 2007 00:39

Vill ni veta hur man tråkar sönder sog själv?!

Jo ni sätter er på ert rum, stänger dörren, lyssnar på musik och väntar med spänning på att vännerna ska ringa.

Ingen vän ringer så du lägger dig i sängen med laptopen i knäet och inser att det är lördag, du är 18 år och dina kompisar är någonstans i en liten liten stad och borde inte vara svåra att hitta men på nåt sätt så är de det. Du blir mer och mer rastlös och tillsist slår du igång Ella den förtrollade för det är en snygg kille med i filmen och den har ju ett lyckligt slut, du slipper även tänka under filmen för man vet redan efter första scenen hur det ska sluta.

Enda positiva med denna lördagen var att jag fick äta Kina mat med faktiskt världens bästa mamma, hon är så bra att jag till och med bjöd henne på maten, för jag är en snäll dotter, eller som min pappa uttryckte sig den perfekta dottern!


Ja det var min guide till hur du tråkar sönder dig själv!

Lycka till i ditt försök!


Puss Emma

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards