€mma - Isprinsessan

Alla inlägg den 15 augusti 2007

Av Emma Johanna Andersson - 15 augusti 2007 23:56

Ja jag tror att det är vårt nya ord!


JA TACK!!

Av Emma Johanna Andersson - 15 augusti 2007 22:40

Idag har det blåst som attans här hemma och vi kom på att det är höstvindarna som börjar komma. Hur hemskt är inte det?!! Jag menar det har inte ens vart sommar och nu kommer helt plötsligt höstvindarna!

Nu regnar det ute! Det här är en dålig sommar.. Riktigt dålig sommar!

Thanks for the memories!!


Nu tror jag att jag ska krypa till sängs!

Puss och godnatt!


43 dagar kvar!

Av Emma Johanna Andersson - 15 augusti 2007 21:24

Bye bye Marcus Berg!


Min vän sitter hemma och fäller enorma tårar över honom, men misströsta inte Magda snart kommer Hysén och han är inte heller så illa att se på han heller! ;) Vi säger JA TACK!


UIK är svenska cup mästare och det är bara att lyfta på hatten för Sveriges bästa fotbollslag! Även ett av världens bästa! Och det bästa med det är att de är ett Norrlands lag, det är fantastiskt! Och jag blir vansinnig över att aftonbladet verkar ha glömt bort att damfotboll existerar eller är det bara jag som är tokblind???

Av Emma Johanna Andersson - 15 augusti 2007 18:03

 

Jag älskar att: 

*Se skidskor,

*Gå in i ett insvettat omklädningsrum (den doften är inte precis doften av en nyduschat karl men den gör en alldeles varm inombords för man vet att säsongen är igång!)

* Titta på isen.

* Se en fyramanna hög vid moståndarens mål som kramas.

* Höra skridskoslipen gå på högvarv.

* Ja jag gillar till och med att höra mannen bakom oss (han sitter jämt bakom oss det slår aldrig fel och han klagar på allt och alla till och med dem i Modo, sist vi var där var jag otrooooligt nära att vända mig om, kliva upp en bänkrad och sopa på den jävla idioten, jag hoppas du eller dina barn läser detta, vi sitter på sponsorläktaren, till höger om motståndarens avbytarbås, så pass nära att man kunde se svettfläckarna Per Ledin hade i rumpan,(alla som sett Per Ledin spela vet att han alltid står böjd mot sargen längst ut ;P eller det kanske bara är jag som uppmärksammar sånt!) bästa platesen och utsikten i hela arenan) när vi är Swedbank sitta och skrika Dalton åt Samuelsson för då vet man att HOCKEY SÄSONGEN ÄR I IGÅNG!


Pusshej!

Brw: Nu har mamma Schulman börjat blogga! Mne hon kan inte fylla tomrummet jag känner efter Calle eller Carl Johan som hon skriver!

43 dagar kvar nu!

Presentation


Drömmer om vita isrinkar

Omröstning

Hur ofta läser ni min blogg?
 1:a gången
 Ibland
 Ofta
 Varje dag
 Har den bland favoriter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Tracker

Länkar

RSS

Skriv en rad


Ovido - Quiz & Flashcards